Ar visi influenceriai gali uždirbti iš socialinių tinklų? Ar medikas gali būti nuomonės formuotojas? Kokį vaidmenį gydytojas atlieka socialiniuose tinkluose? Ar tai atneš jam finansinės naudos? Augins profesionalo vardo žinomumą? Įstaigos, kurioje dirba, prestižą? Kodėl galvų medžiotojai vis aktyviau neršia po medikų „Instagram“ ir „YouTube“ profilius? Iš pavasarinės otorinolaringologų konferencijos Dalase ką tik grįžusi gydytoja otorinolaringologė Donata Šukytė-Raubė pasakojo, kad tarp daugybės mokslinių temų atskira sesija buvo skirta medikams socialiniuose tinkluose: „JAV išgirdusi, kiek daug dėmesio skiriama socialinių tinklų temai, kaip ir kokiu lygiu ji gvildenama, supratau, kad niekur mes nuo to nepabėgsime. Galų gale, tai gali išeiti visiems į naudą.“

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360