„The Iceland“ reklamą sukūrė bendradarbiaudamas su organizacija „Greenpeace“. Joje pasakojama istorija apie mergaitę ir orangutango jauniklį. Kai mergaitė randa apverstą savo kambarį ir jame besislepiantį mažą orangutangą, ji paprašo jo išeiti. Tačiau paaiškėja, kad jis nebeturi kur grįžti – žmonės sugriovė jo namus, tad jis nusprendė pamėginti ateiti pas ją. Tada mergaitė nutaria imtis iniciatyvos ir skleisti žinią, kad žmonės turi grąžinti namus nelaimingam jos mažajam draugui.

Šia reklama bandoma atkreipti dėmesį, kaip žmonių veikla naikina atogrąžų miškus. „The Iceland“ prie šios problemos sprendimo nutarė prisidėti atsisakydamas visų produktų su palmių aliejumi, dėl kurio gavybos šie miškai smarkiai nukenčia. Tačiau Didžiosios Britanijos televizijos atsisakė reklamą transliuoti, motyvuodamos tuo, kad ji yra pernelyg politiška, o tai prieštarauja jų reklamos įstatymams.

Reaguodami į tokį sprendimą „The Iceland“ nusprendė šią reklamą transliuoti per socialinius tinklus. Tiesa, kaip rašo „The Sun“, tai gali būti ir gudrus rinkodaros ėjimas, nes bent jau „Greenpeace“ tokios reklamos taisyklės turėjo būti gerai žinomos, o kalbos apie draudimą gali padidinti susidomėjimą šia reklama.