Išvakarėse kalbiname konferencijos organizatorius – LiMA direktorę Alvydę Palaimaitę ir konferencijos vadovą Gintautą Kučą – apie tai, kaip kilo tokios drąsios idėjos ir kas slepiasi po skambaus konferencijos šūkio „Pasiduok dramai“ uždanga?

– Pasirinkote gana drąsų sprendimą – iš anksto nepranešti pranešėjų. Kas paskatino tokią taktiką?

A. Palaimaitė. Viena iš pagrindinių LiMA veiklų yra marketingo specialistų ir vadovų edukacija. Per metus LiMA suorganizuoja daugiau nei 100 edukacinių renginių, juose pristatomi įvairūs praktika ir marketingo metodikomis pagrįsti sprendimai, taip pat stengiamės įkvėpti imtis netradicinių ir inovatyvių veiksmų. Sprendimu neskelbti pranešėjų pavardžių patys savo pavyzdžiu parodėme, kad drąsūs sprendimai veikia.

Kai organizuoji nestandartinį projektą, rizika yra didesnė, bet kasmet augantis susidomėjimas „LiMA day“ ir dalyvių skaičius rodo, kad mūsų pasirinkta strategija tikrai įdomi ir tinkama. Faktas, kad visi 700 bilietų parduoti dar nepaskelbus pranešėjų, tai tik patvirtina.

– Kokia šių metų konferencijos idėja?

G. Kučas. Pirmiausia noriu pasakyti, kad LiMA šiuos 2017 metus yra paskelbusi gerosios vartotojo patirties metais. Organizuodami konferenciją „LiMA day“ stengiamės, kad ir konferencijos dalyviai – mūsų „klientai“ – pajustų geriausią patirtį kaip vartotojai. Taip atsirado netradiciniai sprendimai, renginio erdvė, pranešėjai.

Šių metų temą padiktavo vieta – konferencija vyks Lietuvos nacionaliniame dramos teatre. Norime, kad dalyviai pasijustų lyg teatre, tad ir visą renginį nusprendėme daryti kaip spektaklį. O spektaklyje svarbiausia visuma: scenarijus, režisūra, aktorių vaidyba ir turinys. Visa tai ir buvo pasirinkta kaip pagrindas komunikacijai.

– Kuriuos pranešėjus išskirtumėte?

G. Kučas. Džiaugiamės, kad savo patirtimi bene pirmą kartą Lietuvoje sutiko pasidalinti tokio aukšto rango atstovas – pasaulinio integruotų marketingo komunikacijų agentūrų tinklo „Mullen Lowe“ grupės prezidentas Europai, Artimiesiems Rytams ir Afrikai Jeremy Hine. Kadangi konferencija apie dramas, pakvietėme vieną žymiausių režisierių Lietuvoje – Dalią Ibelhauptaitę. Profesinėmis įžvalgomis dalinsis savo sričių profesionalai: Linas Kontrimas, Dovilė Filmanavičiūtė, Ugnius Savickas, Tomas Bartninkas, Rūta Gaudešienė ir kiti. Iš viso marketingo „spektaklį“ sudarys 16 dalių – pranešimų.

– Kas konferencijos dalyviams svarbiau – išgirsti pranešėjus ir pasisemti žinių ar, tikėtina, tokiuose renginiuose dalyvauja tie patys žmonės, ateinantys pasižiūrėti į kitus, parodyti savęs?

A. Palaimaitė. Visi pastarųjų trejų metų „LiMA day“ bilietai buvo išparduodami dar iki renginio. Pasirinkta koncepcija lėmė, kad šiais metais turime dar didesnę – rekordinę – marketingo specialistų ir vadovų koncentraciją, kurios tik mažiau nei pusė yra LiMA nariai, tad pritraukiame vis daugiau naujų marketingo ir verslo atstovų.

„LiMA day“, kaip konferencija, šiandien yra ne tik didžiausias marketingo renginys, bet ir pagrindinė vieta, kur susitinka marketingo profesionalai aptarti metinių naujienų ir pasisemti naujų įžvalgų. Tai, galima sakyti, auditorija, suderinanti tiek naujas žinias, tiek susitikimą su kolegomis.