„Lietuvoje mūsų tikslas – padėti vietiniams verslams augti ir sėkmingai plėstis į užsienio šalis, užtikrinant, kad jie būtų konkurencingi globalioje rinkoje. Taip pat, apjungdami Baltijos šalių skaitmeninės rinkodaros kompetencijas, galime pasiūlyti paslaugas, kurias teikti būtų sudėtinga veikiant tik vietos rinkoje“, – sako „Mediabrands digital“ vadovas Erki Heinsaar.

Bendrai Estijoje ir Lietuvoje agentūra vienija 95 skaitmeninės rinkodaros specialistus. Pasak E. Heinsaar, „Mediabrands digital“ ketina dar labiau stiprinti savo komandą, norėdami sėkmingai konkuruoti užsienyje“.

„Lietuvos rinkoje matome daugybę verslų, kurie neišnaudoja pilno savo potencialo. Ilgalaikiai ir efektyvūs skaitmeninės rinkodaros veiksmai Lietuvoje yra ypač svarbūs atsiželgiant į globalius žaidėjus, sudrebinusius rinką savo žengimu į Lietuvą („AboutYou“, „Zalando“ ir pan..). Tikime, kad mūsų ilgametė patirtis su užsienio rinkomis ir pasaulinio lygio kompetencijos bei įrankai padės daugeliui ne tik geriau išnaudoti vietos potencialą, bet ir padės kuriant tvirtas platformas pelčiantis į užsienio rinkas“, – pažymi Kasparas Januitis „Mediabrands digital“ Lietuvos verslo vystymo vadovas.

Didžiausia reklamos agentūra pagal pardavimus Estijoje,2020 m. pasiekusi 11 mln. eur. apyvartą, išsiskiria iš kitų konkurentų stipriu dėmesiu automatizacijai bei automatizacijos įrankių kūrimui.

„Mediabrands digital“ vidiniams ir klientų poreikiams yra sukūrę SEO, reklamos skydelių, Google paieškos ir daugelio kitų skaitmeninės rinkodaros procesų automatizavimo įrankius/platformas. Dalis jų jau yra eksportuojami ir į užsienio rinkas.

„Mediabrands digital“, veikianti nuo 2007 metų, dirba su daugiau nei 350 klientų, o 55 proc. agentūros pajamų generuoja užsienio klientai. Planuojama, kad „Mediabrands digital“ apyvarta Baltijose šalyse 2021 metais pasieks 15 mln. eurų.