Prieš pradėdama darbą „Delfi“, R. Kajackaitė vadovavo agentūros „Open Agency“ žiniasklaidos planavimo skyriui, yra sukaupusi dešimties metų patirtį žiniasklaidos planavimo srityje, taip pat yra dirbusi bankų sektoriuje, kitose įmonėse.

„Televizijos kanalo „Delfi TV“ startas buvo netikėtumas prieš tai ilgą laiką be naujų žaidėjų veikusioje televizijos rinkoje. Išaugę iš interneto televizijos, ir toliau veikiame kitaip nei kiti kanalai – siūlome itin dinamišką, iškart reaguojantį į aktualijas ir tik lietuvišką turinį, kuris yra pasiekiamas ir kitose mūsų platformose. Pirmuosius metus, nepaisant visiems sudėtingų aplinkybių, vertiname kaip sėkmingus, bet turime didelių augimo ambicijų, kurias, tikime, mums padės įgyvendinti patyrusi žiniasklaidos rinkos profesionalė Rasa Kajackaitė“, – sako „Delfi“ komercijos vadovas Jonas Gilys.

„Iki šiol į „Delfi TV“ žiūrėjau iš žiniasklaidos planavimo perspektyvos ir mačiau didelį šio kanalo potencialą. Dabar nekantrauju prisidėti prie jo auginimo jau būdama „Delfi“ komandos dalimi. Džiaugiuosi, kad čia dirba žmonės, nebijantys drąsių, nestandartinių idėjų, tad visi kartu galėsime jas įgyvendinti“, – sako R. Kajackaitė.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.