Naujienų portalo DELFI strategija investuoti į video formato turinio stiprinimą pasiteisino: kaip rodo bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas tyrimas, 2019 m. DELFI TV tapo populiariausia interneto televizija Lietuvoje. DELFI TV kaip dažniausiai žiūrimą video platformą įvardino 33 proc. apklausos respondentų.

2019 m. gegužę „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa parodė, kad 33 proc. respondentų iš visų interneto televizijų dažniausiai žiūri DELFI TV, 31 proc. – „TV3 Play“, 26 proc. – „LNK Go“, 25 proc. – LRT „Mediateką“, 16 proc. – „Lrytas TV“, 4 proc. – „TV Play“. 33 proc. respondentų sakė nežiūrintys jokios interneto televizijos.

Lyginant su praėjusiais metais, DELFI padarė didžiulį šuolį, paaugo 16 procentinių punktų ir pakilo į pirmą iš trečios vietos : 2018 m. populiariausia interneto televizija Lietuvoje buvo „TV3 Play“ (29 proc.), antroje vietoje buvo „LNK Go“ (26 proc.), trečioje – DELFI TV (17 proc.).

Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2019 m. gegužę DELFI TV žiūrėjo 725 tūkst., „Lrytas TV“ – 626 tūkst., „15min video“ – 572 tūkst., „TV3 Play“ – 429 tūkst., LRT „Mediateką“ – 337 tūkst, „LNK Go“ – 283 tūkst. realių vartotojų.

„Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, yra ryški video formato turinio populiarėjimo tendencija. Atsižvelgdami į tai, kad tokio turinio poreikis smarkiai auga, nuolat į tai investuojame: DELFI TV šiuo metu turi 15 nuolatinių autorinių laidų, didelio susidomėjimo sulaukia sporto ir įvairių kitų renginių transliacijos, taip pat žurnalistų rengiami reportažai iš karščiausių dienos įvykių. Paskutinės DELFI TV naujienos – pirmadieniais ir antradieniais 11 val rodoma laida „DELFI 11“, kurioje išsamiau apžvelgiamos aktualios temos, ir vasaros projektas „DELFI Atvažiuoja“, kuriame „DELFI Diena“ žurnalistai keliauja po Lietuvą, susitikdami su žmonėmis, turinčiais ką parodyti ir kuo pasididžiuoti. Ir tai – tikrai ne viskas, nes toliau dirbame, kad DELFI TV būtų dar daugiau ir dar įdomesnio turinio“, – sako DELFI rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis.

Šiuo metu DELFI TV rodo šias nuolatines laidas: „Netobulos“, „DELFI Diena“, „DELFI Dėmesio centre“, „Istorijos laboratorija“, „Boso valanda“, „DELFI Garažas“, „Sveikatos receptas“, „Kitokie pasikalbėjimai“, „Nejaukiai“, „Garsiai“, „Spausk gazą“, „Kasdienybės herojai“, „Nepatogūs klausimai“, „DELFI 11“, „Krepšinio zona“.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.

M360