Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, vertinant laiką, kurį interneto vartotojai praleidžia interneto portaluose, DELFI spalį atiteko 41 proc. šio laiko dalis, portalui „15min.lt“ – 22 proc., „lrytas.lt“ – 20 proc., „tv3.lt“ – 10 proc., „lrt.lt“ – 7 proc.


DELFI vidutinė dienos auditorija spalį siekė 586 tūkst., „15min“ – 412 tūkst., „lrytas.lt“ – 376 tūkst., „tv3.lt“ – 314 tūkst., „lrt.lt“ – 142 tūkst. realių vartotojų.


Iš viso spalį DELFI skaitė 1,34 mln, „15min“ – 1,28 mln., „tv3.lt“ – 1,12 mln., „lrytas.lt“ – 1,08 mln., „lrt.lt“ – 909 tūkst. realių vartotojų.


Realių vartotojų, žiūrinčių video turinį skaičius, DELFI TV spalį siekė 838 tūkstančius, tai yra, 72 tūkst. daugiau nei rugsėjį – tai yra didžiausias iki šiol pasiektas rodiklis. Į šį skaičių nepatenka DELFI TV peržiūros kitose platformose – televizijoje „Telia“, socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Youtube“.

„Tv3.lt“ video spalį surinko 597 tūkst., „15min“ video – 548 tūkst., „lrytas.lt“ video – 506 tūkst., „lrt.lt“ video – 370 tūkst., „lnk.lt“ video – 328 tūkst. realių vartotojų.


Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.