Pastaraisiais metais „Delfi“ oficialaus marketingo vadovo neturėjo. Šios funkcijos buvo priskirtos Rinkodaros ir verslo vystymo skyriui, kuriam vadovauja Irmantas Matilionis. I. Matilionis ir toliau lieka eiti Verslo vystymo vadovo pareigas (ang. Chief Growth Officer), o J. Jautžemis vadovaus Marketingo skyriui.

„Augant prenumeratorių skaičiui ir plėtojant jiems skiriamą turinį, bei norint būti lyderiu šioje srityje, turime tam skirti dar daugiau dėmesio. Todėl stipriname savo pajėgumus ir Verslo plėtros skyrius rūpinsis tik prenumeratų verslo vystymu ir auginimu, kur artimiausiu metu tikimės didelio proveržio, o prie marketingo komandos vairo stos kolega Justinas Jautžemis“, – sakė „Delfi“ direktorius Vytautas Benokraitis.

V. Benokraitis priduria, kad strategiškai rinkodaros vadovui svarbu sukurti ir įgyvendinti reputacijos, multiplatformų ir srautų strategijas, už kurias ir bus atsakingas J. Jautžemis.

J. Jautžemis anksčiau dirbo „Meta“ vadovu Lietuvai kompanijoje „Httpool“, prieš tai – agentūrose „Fabula“, „Hungry Scout“, „Open Agency“ ir MGOMD agentūroje Londone. Jis yra sertifikuotas marketingo profesionalas (SMP) ir Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) Vilniaus tarybos narys.

„Labai džiugu prisijungti prie vieno populiariausių prekės ženklų Baltijos šalyse. „Delfi“ yra kompleksiškas prekės ženklas, apimantis daug skirtingų sričių ir produktų, tad laukia labai įdomūs iššūkiai. Nekantrauju kibti į darbus – pažadu, kad ateityje Delfi matysite daug įdomių pokyčių“, – sako J. Jautžemis.