Naujienų portalas DELFI, bendradarbiaudamas su draudimo bendrove ERGO, pristato vasaros socialinę iniciatyvą „nežVAIRUOK“, kuria siekia atkreipti vairuotojų dėmesį į tai, kokį pavojų kelia įprotis vairuojant žvilgčioti į telefoną.

Ekspertų vertinimu, naršymas už vairo yra šešis kartus pavojingesnis nei vairavimas išgėrus. Tyrimai rodo, kad naršančio telefone vairuotojo akys nuo kelio būna nusuktos net keturis kartus ilgiau. Didžiausią pavojų kelia žinučių rašymas. Atrašydamas žinutę vairuotojas dėmesį nuo kelio iš viso nukreipia mažiausiai 5 sekundėms. Jei važiuojama 90km/h greičiu, per tas 5 sekundes galima pervažiuoti išilgai visą futbolo aikštę.

„Kiekvienas iš mūsų stovėdami prie raudono šviesoforo signalo, ar dar blogiau – važiuodami, esame naršę išmaniajame. Telefonas vairuotojo rankose tampa mirtinu ginklu ir visame pasaulyje sukelia daugybę skaudžių įvykių. Vairuojant raginu neskaityti DELFI ir pamiršti telefoną. Taip pat primenu, kad DELFI galima ne tik skaityti, bet ir klausytis per „Klausyk DELFI“ platformą. Vairuodamas palik telefoną ramybėje – „nežVAIRUOK!“, – ragina DELFI rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis.

DELFI tinklapyje nuo birželio 17 d. galima rasti rubriką „nežVAIRUOK“, kurioje bus skelbiama visa šiai temai skirta informacija. Prie iniciatyvos taip pat prisijungė informaciniai partneriai „Radiocentras“ ir „JCDecaux“: socialinės reklamos bus transliuojamos radijo eteryje bei lauko reklamos stenduose, siekiant taip atkreipti vairuotojų dėmesį į šią problemą.

DELFI taip pat kviečia prie projekto „NežVAIRUOK!“ prisijungti menininkus ir netrukus paskelbs konkursą sukurti projekto įvaizdinį plakatą . „Nevaržykite savo minčių ir gamybos technikos, būkite šiuolaikiški ir kūrybingi – geriausio darbo autorius bus apdovanotas įspūdingu prizu! Maža to, autorinis darbas bus naudojamas kitų metų „NežVAIRUOK!“ komunikacijoje. Pagrindinė užduotis – sukurti projekto plakatą, kuris vairuojant priverstų padėti telefoną į šalį ir, žinoma, sužavėtų autoritetingą menininkų komisiją. Netrukus kviesime užpildyti specialią anketą ir atsiųsti savo šedevrą, kurį pamatys visa Lietuva!“, – intriguoja DELFI kūrybos vadovas Saulius Žvirgždas.

M360