2021 m. kovą naujienų portalas Delfi didino atotrūkį nuo konkurentų: kasdien Delfi skaitė trečdaliu daugiau skaitytojų nei kitus naujienų portalus. Pagal praleidžiamą laiką Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė daugiau nei dvigubai daugiau laiko nei artimiausiam konkurentui.

Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2021 m. kovą Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 686 tūkst., „15min.lt“ – 468 tūkst., „lrytas.lt“ – 423 tūkst., „tv3.lt“ – 366 tūkst., „lrt.lt“ – 312 tūkst. realių vartotojų.


2021 m. kovą Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 25 proc., „lrytas.lt“ – 12 proc., „15min.lt“ – 11 proc., „lrt.lt“ – 8 proc., „tv3.lt“ – 5 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko.

Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2021 m. kovą surinko 49,1 mln., „lrytas.lt“ – 27,7 mln., „15min.lt“ – 26,7 mln., „tv3.lt“ – 17,6 mln. apsilankymų.

Delfi video turinį kovo mėnesį portale žiūrėjo 2,2 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, ang. cookies), per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 858 tūkst. Lietuvos gyventojų, per „Youtube“ – 487 tūkst. vartotojų, o per „Facebook“ – 452 tūkst. vartotojų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.

M360