„Ytop LT“ duomenimis, daugiausiai peržiūrų Lietuvoje surinko Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija (38 mln.), antroje vietoje buvo prekės ženklo „Pildyk“ kanalas (33 mln.), trečioje – „Negyvas eteris“ (26 mln.), ketvirtoje – „Delfi“ (22 mln.), penktoje – Edvisss (18 mln.).


„Delfi“ kanalas „Youtube“ sparčiai auga. Lyginant su 2019 m., kai peržiūrų skaičius siekė virš 9 mln., „Delfi“ surinko 152 proc. daugiau peržiūrų, žiūrovai jame praleido 149 proc. daugiau laiko, o prenumeratorių skaičius per metus išaugo 2,5 karto: nuo 25 810 iki 64 700.

2020 m. daugiausiai peržiūrų „Delfi“ „Youtube“ kanale sulaukė laidos „Orijaus kelionės“, „Nepatogūs klausimai su Radistais“, „Nepatogūs klausimai su Rolandu Mackevičiumi“.

„Pastaruosius kelerius metus „Delfi“ vis daugiau dėmesio skiria video formato turiniui. Be abejo, ryškiausiai tai atspindi 2019 m. pradėjęs veikti „Delfi TV“ televizijos kanalas, tačiau mes siekiame, kad „Delfi“ turinys būtų pasiekiamas visose vartotojams patogiose platformose, tarp kurių yra ir „Youtube“. Džiaugiamės matydami, kad ir čia „Delfi“ kuriamas turinys sulaukia vis daugiau dėmesio“, – sako „Delfi“ rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.