Didžiausias Baltijos šalyse interneto reklamos tinklas „Adnet Media“ ir naujienų portalas DELFI pradeda bendradarbiauti su elektroniniu dienynu „Tamo“. Ši partnerystė leis reklamos užsakovams pasiekti didžiausią įmanomą tėvų auditoriją Lietuvoje.

„Adnet Media“ yra didžiausias interneto reklamos tinklas Baltijos šalyse, vienijantis lankomiausius ir populiariausius portalus: Lietuvoje jis pasiekia apie 90 proc. realių interneto vartotojų, naršančių tiek kompiuteryje, tiek mobiliajame telefone. Nuo lapkričio prie „Adnet Media“ partnerių jungiasi ir internetinio dienyno „Tamo“ savininkai: „Adnet Media“ nuo šiol yra pagrindinis „Tamo“ reklamos pardavimo partneris.

„Partnerystė su elektroniniu dienynu „Tamo“ mums leis pasiūlyti dar daugiau galimybių savo klientams, norintiems pasiekti tėvų auditoriją ir norintiems rodyti jai aktualią reklamą. Iki šiol jau bendradarbiavome ir su kitais elektroniniais dienynais, tad skaičiuojame, kad vertinant juos visus dabar aprėpsime apie 95 proc. tėvų auditorijos. Tai yra didžiausias pasiekiamumas, kokį šiuo metu įmanoma gauti rinkoje“, – skaičiuoja „Adnet Media“ direktorius Gediminas Blažys.

Elektroninį dienyną „Tamo“ valdančios bendrovės „Tavo mokykla“ direktorius, investicinės grupės „Žabolis ir partneriai“ partneris Raimondas Štreimikis sako, kad šis bendradarbiavimas jiems leis dar sklandžiau įgyvendinti reklamos pardavimo procesą ir operatyviau reaguoti į klientų poreikius. „Žinome, kad „Adnet Media“ yra profesionaliausias, didžiausias auditorijas pasiekiantis reklamos internete paslaugų teikėjas, žinantis, kaip pasiekti tikslines auditorijas ir visada ieškantis visoms pusėms naudingų sprendimų, tad nekantraujame pradėti su juo dirbti ir pažiūrėti, kokius rezultatus tai atneš“, – komentuoja jis.

DELFI pardavimų vadovas Jonas Gilys sako, kad ši partnerystė yra pavyzdys, kad šiais laikais geriausių rezultatų galima pasiekti bendradarbiaujant su tinkamai pasirinktais partneriais. „Tai yra viena iš tų situacijų, iš kurių laimi visi: reklamos užsakovai gauna galimybę parodyti savo reklamą tiems žmonėms, kuriems ji aktuali, „Tamo“ nebereikia patiems skirti resursų reklamos pardavimams, o mes galime pasiūlyti dar daugiau galimybių klientams“, – kalba jis.

DELFI grupei šiuo metu priklauso skaitomiausias kiekvieną dieną naujienu portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet Media“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją