Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2021 m. balandį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 667 tūkst., „lrytas.lt“ – 455 tūkst., „15min.lt“ – 446 tūkst., , „tv3.lt“ – 358 tūkst., „lrt.lt“ – 282 tūkst. realių vartotojų.

Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2021 m. balandį surinko 45,8 mln., „lrytas.lt“ – 27,9 mln., „15min.lt“ – 24,2 mln., „tv3.lt“ – 16,3 mln. apsilankymų.

Delfi video turinį balandžio mėnesį portale žiūrėjo 2.2 mln. lankytojų, per „Youtube“ – 482 tūkst. vartotojų, per „Facebook“ – 504 tūkst. vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 872 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.