Ekspress Grupp“ priklausanti bendrovė DELFI augino tiek pardavimo pajamas, tiek pelną prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA), rodo po trečiojo šių metų ketvirčio susumuoti bendrovės veiklos rezultatai.

Bendrovės DELFI pajamos iš reklamos internete per 2018 m. po trečiojo ketvirčio pabaigos siekė 6, 77 mln. eurų. Palyginimui, pernai šiuo laikotarpiu jos buvo 5,5 mln. eurų, taigi, per metus paaugo 23 proc.

DELFI EBITDA per pirmus tris 2018 metų ketvirčius siekė 1,35 mln. eurų, arba paaugo daugiau nei 15 proc.: 2017 m. šiuo laikotarpiu šis rodiklis buvo 1, 17 mln. eurų.

DELFI – skaitomiausias naujienų portalas Lietuvoje, kas dieną pritraukiantis daugiausiai vartotojų visose platformose. Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, DELFI kiekvieną dieną apsilanko daugiau nei pusė milijono skaitytojų, o tai yra 30 proc. daugiau nei kituose portaluose.

2018 m. DELFI pristatė daug ambicingų naujų projektų: nuo rugsėjo DELFI TV eteryje keturis kartus per savaitę rodoma diskusijų laida „DELFI Dėmesio centre“, kurią veda įtakingiausias žurnalistas Lietuvoje Edmundas Jakilaitis, kiekvieną dieną 15 val. rodoma aktualijų laida „DELFI Diena“ su Arnu Mazėčiu.

DELFI šiais metais taip pat atnaujino savo mobiliąją programėlę, taip pat pristatė ir pirmąsias įdomiausių laidų ir straipsnių pagrindu parengtas tinklalaides (ang. podcasts) „Klausyk DELFI“, tad norintys gali DELFI naujienas ne tik skaityti, bet ir jų klausytis.

2018 m. DELFI pradėjo bendradarbiavimą su pasaulinio lygio žiniasklaidos priemonėmis. Nuo rugpjūčio DELFI bendradarbiauja su daugiau nei 50 mln skaitytojų visame pasaulyje turinčiu portalu „Bored Panda“, o nuo spalio DELFI tapo išskirtiniu verslo naujienų portalo „Bloomberg“ partneriu Lietuvoje.

DELFI aktyviai dirba kovos su dezinformacija viešojoje erdvėje srityje. DELFI pradėta nacionalinė iniciatyva „Demaskuok.lt“ suvienijo 6 pagrindines Lietuvos žiniasklaidos priemones, jai sukurtas įrankis, leidžiantis greičiau identifikuoti melagingas naujienas, sulaukė dėmesio svarbiausiose Europos Sąjungos institucijose, taip pat buvo pristatytas Jungtinėse Amerikos Valstijose.

Kaip ir kasmet, DELFI organizavo daug renginių, iš kurių ryškiausias buvo vasario 1 d. įvykusi konferencija „Idėja Lietuvai“: jos metu buvo paskelbtos trys svarbiausios idėjos, galinčios padėti Lietuvai padaryti proveržį. Taip pat šiais metais pirmą kartą įvyko DELFI organizuotas giminių festivalis, buvo pradėtas projektas „Mokytojai Lietuvai“.

„Atsigręžus atgal sunku net patikėti, kad tiek naujienų buvo įgyvendinta vos per šiuos metus – o juk jie dar nesibaigė. Tačiau šiais laikais kitaip neįmanoma: norėdamas likti įdomus turi nuolat siūlyti geresnius, įdomesnius, patogesnius sprendimus vartotojams, nepamiršti rūpintis turinio kokybe ir galvoti, koks gali būti tavo indėlis į visuomenės ateitį. Džiaugiamės, kad kartu su visa komanda mums pavyksta sėkmingai dirbti visose šiose srityse, tad stengsimės nemažinti tempo ir kitais metais“, – sakė DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

DELFI grupei šiuo metu priklauso skaitomiausias kiekvieną dieną naujienu portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet Media“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją