Šią savaitę startavo UAB „Neste Lietuva“ reklamos kampanija, kuria siekiama atkreipti vairuojančių miestiečių dėmesį į orą, kuriuo kvėpuojame, ir prisidėti mažinant jo taršą.

Pranešime žiniasklaidai skelbiama, kad „Neste“, „The Global 100“ sąraše paskelbta pasaulyje antra tvariausia kompanija, kasmet tobulina degalų gamybos iš atsinaujinančių šaltinių ir perdirbtų atliekų technologijas, kad pasiūlytų švaresnius, labiau aplinką tausojančius degalus.

Iki šiol akcentavę Suomijoje pagamintų „Neste“ degalų naudą tausojant automobilio variklį, kompanijos atstovai Lietuvoje priėmė sprendimą, kad tinkamas metas atsigręžti į vartotoją ir kalbėti apie švaresnių degalų poveikį aplinkai bei sveikatai.

„Pirmą kartą Lietuvoje degalinių tinklo reklama kalba apie degalų įtaką žmonių sveikatai. Kasmet plečiantis automobilių ir sunaudojamų degalų rinkai, auga ir didžiųjų miestų oro, kuriuo kvėpuoja gyventojai, užterštumas. Degalų pardavėjai iki šiol nedrįso kalbėti šia jautria tema“ , – teigiama pranešime.

Postūmį pokyčiams davė žiemą įvykęs kūrybinės agentūros konkursas, kurio užduotis buvo pateikti atnaujintą „Neste“ pozicionavimą. Konkursą laimėjo ir dvejų metų bendradarbiavimo sutartį pasirašė strateginė reklamos agentūra „Children“.

„Šiandien žmones ir prekės ženklus sieja ne tik gera kaina ar funkcinė nauda. Užmegzti ir palaikyti ryšį padeda bendros vertybės bei reali pagalba sprendžiant jiems aktualias problemas. Miesto gyventojai vis daugiau dėmesio skiria savo sveikatai ir gyvenimo kokybei pagerinti. O „Neste“ didžiausią dėmesį skiria aplinką tausojantiems švaresniems degalams kurti ir gaminti. Todėl tikime, kad šis stiprus konkurencinis pranašumas ir bendražmogiškos vertybės padės užkariauti savo sveikatai ir aplinkai neabejingų miestiečių širdis“, – sakė „Children“ agentūros strategė Eglė Šlipaitytė.

„Šia „Neste“ kampanija pirmiausia bandome užmegzti pokalbį su aktyviai mieste sportuojančiais ir laisvalaikį leidžiančiais žmonėmis. Piko valandas ir miesto spūstis jie jaučia labiausiai savo giliai kvėpuojančiais plaučiais. Visi TV reklaminio klipo herojai yra tikri sportininkai ir net jo režisierius yra nubėgęs maratoną“, – sakė „Children“ kūrybos vadovas Mantas Mačiulskis.

Strateginę reklamos agentūrą „Children“ subūrę partneriai Eglė Šlipaitytė, Mantas Mačiulskis ir Tadas Patalavičius daugiau nei 10 metų patirtį reklamos srityje įgijo dirbdami didžiosiose Lietuvos agentūrose su tokiais prekių ženklais kaip „Swedbank“, „Volfas Engelman“, IKI, „Omnitel“, „Teo“, PC „Akropolis“, „Vytautas“ ir daug kitų.

Šį pavasarį agentūra taip pat laimėjo konkursą ir pasirašė bendradarbiavimo sutartį su UAB „Gintarinė vaistinė“. Jau antrus metus „Children“ komanda dirba su šiltnamių kompleksu UAB „Kietaviškių gausa“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją