Greta žiniasklaidos prekės ženklo „Žmonės“ pradeda veikti turinio rinkodaros agentūra „Žmonės Contentum“, žadanti siūlyti klientams turinio sprendimus spaudoje ir internete, reklaminių katalogų leidyboje ir platinime bei socialinių tinklų valdyme.

Naujoji agentūra darbą pradeda susivienijus žurnalui „Žmonės“ ir turinio rinkodaros agentūrai „Contentum“, kuri bendradarbiauja su tokiais prekės ženklais kaip „Sportland“, „Douglas“, „Electromarkt“, „Impuls“, „Vynoteka“, „Gera dovana“ ir kt.

„Žmonės Contentum“ turinio rinkodaros projektus kuria patyrusi komanda, tarp kurių – profesionalūs redaktoriai, fotografai, operatoriai, stilistai ir kiti turinio kūrybos profesionalai. „Ši koalicija atveria esamiems ir būsimiems mūsų partneriams platesnes komunikacijos galimybes. Kartu padarysime daugiau: plėsis turinio formos ir jo sklaida, leidinių distribucija bus tikslingesnė, pasaulyje sparčiai populiarėjantys praturtintos realybės (augmented reality) sprendimai taps prieinamesni ir randami netikėčiausiose spausdintų leidinių vietose“, – pranešime žiniasklaidai sako „Žmonės Contentum“ vadovė Marija Matuzevičienė.

„Naujas prekės ženklas „Žmonės Contentum“ kalba pats už save. Mes išmanome leidybos verslą ir kuriame turinį, kuris patinka skaitytojams mūsų žurnaluose „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“. Efektyviai panaudosime mūsų įmonės ir partnerio ilgametę patirtį bei turimus resursus, kad klientams galėtume teikti turinio leidybos, distribucijos ir tarpininkavimo paslaugas, spausdinant leidinius bei kuriant interneto sprendimus ir darant tai konkurencingiausiai rinkoje, – sako UAB „Media bitės“, valdančios „Žmonės“ ir kitus leidinius, generalinis direktorius Tomas Balžekas.

Pirmuoju „Žmonės Contentum“ projektu tapo kalėdinis prekybos centro „Ozas“ katalogas.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją