Finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai stiprinti. Jais tapo integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“. Agentūra rūpinsis „Danske Bank“ darbdavio įvaizdžiu, planuos ir įgyvendins grupės paslaugų centrų komunikacijos sprendimus šioje srityje.

„Šiemet planuojame ir toliau augti, pritraukti naujų talentų, įvairių sričių specialistų skirtingose organizacijos grandyse, todėl darbdavio komunikacija mums yra itin svarbi. Visuomet siekiame palaikyti dialogą su daugeliu auditorijų – studentais, absolventais, karjeros piką pasiekusiais profesionalais ar vyresnio amžiaus specialistais. Vien ši įvairovė reikalauja didelių pastangų ir įdirbio. Dėl to darbdavio komunikacijos sritį išmanantys partneriai mums taps didele paspirtimi“, – pranešime žiniasklaidai sako „Danske Bank“ Lietuvoje atstovė ryšiams su visuomene Vaida Bičkutė.

Anot jos, taip pat siekiama, kad „Danske Bank“ darbuotojai turėtų galimybę savo žiniomis pasidalinti su platesne visuomene bei tokiu būdu ne tik augtų patys, bet ir prisidėtų prie visos šalies raidos, kurtų pridėtinę vertę.

„Norime, kad mūsų darbuotojų turimos žinios įgalintų pokyčius ne tik organizacijos viduje, bet ir taptų indėliu į visos šalies ir visuomenės progresą. Mūsų darbuotojai bendradarbiauja su valstybinėmis institucijomis, organizuoja susitikimus su moksleiviais, dėsto universitetuose, dalyvauja įvairiose konferencijose. Siekiame, kad šie pasiekimai atsispindėtų ir mūsų komunikacijoje. Naujieji partneriai pademonstravo galintys padėti mums to pasiekti“ “, – sako V. Bičkutė.

„INK agency“ vykdančioji partnerė Julija Jermakova teigia, kad darbdavio komunikacijos sričiai, jos problematikai ir sprendimams agentūra didelį dėmesį skiria jau ne vienerius metus, todėl galimybė dirbti su vienu pažangiausių darbdavių Šiaurės šalyse yra nuoseklus šių pastangų rezultatas.

„Darbdavio reputacijos ir įvaizdžio klausimai šiandien tampa vis aktualesni, o nuo sėkmingos darbdavio komunikacijos didele dalimi priklauso įmonių plėtros ir augimo galimybės. Didėjanti konkurencija dėl geriausių talentų lemia augantį efektyvių darbdavio komunikacijos sprendimų poreikį. Esame vieni pirmųjų rinkoje pradėjusių nuosekliai gilintis į šios srities specifiką ir pasiūliusių išskirtinai darbdavio komunikacijai dedikuotą produktą „Great@Work”, kurį vystome kartu su skaitmeninės kūrybos agentūros „bigNow“ kolegomis. Dėl to tikiu, kad dirbdami su vienu pažangiausių darbdavių įgyvendinsime drąsius sprendimus ir pasieksime puikių rezultatų“, – sako J. Jermakova.

Julija Jermakova
Julija Jermakova
© Asmeninio albumo nuotr.

„INK agency“ komunikacijos paslaugas taip pat teikia bendrovėms „ERGO Insurance“, pasaulinei informacinių ir ryšių technologijų bendrovei „Huawei“, statybos bendrovei „YIT Lietuva“, leidykloms „Alma littera“ ir „Šviesa“, įmonių grupėms „Modus Group“, „Inhus“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Roquette Amilina“, „Barclays“ operacijų centrui Lietuvoje, specializuotam bankui „Revolut“, bankui „Bigbank“, sporto klubų tinklams „Impuls“ ir „Lemon Gym“, finansinių technologijų įmonei „Forbis“ ir kitoms tarptautinėms ir Lietuvos kompanijoms bei prekės ženklams.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją