„Rinkoje matome stiprėjantį strateginės, sudėtingo konteksto komunikacijos poreikį. Komunikacija vis dažniau turi lemiamos įtakos verslo ir organizacijų veiklos rezultatams, todėl tuo rūpintis turi patyrę profesionalai. D. Ulbinaitės analitiniai ir komunikaciniai gebėjimai, platus kontaktų su žiniasklaida ir įvairių sričių ekspertais ratas, nacionalinių ir tarptautinių renginių bei informacinių kampanijų organizavimo patirtys padės greičiau mūsų klientams rasti efektyvius komunikacinius sprendimus , – pranešime cituojamas „Headline“ vadovas Jonas Blinstrubas.

D. Ulbinaitė daugiau nei 13 metų dirba strateginės bei politinės komunikacijos srityje, pastaruoju metu užsiėmė individualia konsultacine veikla, anksčiau 17 metų dirbo žurnaliste.

Prie „Headline“ komandos ji teigia prisijungusi dėl agentūros išskirtinumo, kūrybinio potencialo, atsakingo ir vertybinio požiūrio į darbą.

„Įgyvendinant komunikacines idėjas svarbu komanda. Todėl prisijungiu prie „Headline“ v išradingų, darbščių ir atsakingų profesionalų komandos, gebančios greitai perprasti esmę, mąstančios antraštėmis, nebijančios veikti kitaip, ieškančios apgalvotų, kūrybiškų ir veiksmingų komunikacinių sprendimų“, – teigia naujoji „ Headline" strateginės komunikacijos direktorė.

„Headline“ yra viena iš pirmaujančių komunikacijos agentūrų Lietuvoje ir atstovauja vienam didžiausių pasaulio komunikacijos tinklų Burson Cohn&Wolfe.