„Naujasis mūsų identitetas buvo kurtas įtraukiant visą komandą. Šiuo metu „The Critical“ dirba 38 tyrėjai, strategai, dizaineriai ir projektų fasilitatoriai, todėl kelionė iki bendrai apibrėžtų vertybių ir vizualinių sprendimų buvo ilga. Vis dėlto atradome tai, kas mus vienija – buvimas kartu, gilinimasis į mus supančią aplinką ir, žinoma, visuomet veikiantis kritinis mąstymas“, – sakė „The Critical“ partneris ir operacijų vadovas Vidmantas Girskas.

„The Critical“ tyrimų, strategijų kūrimo ir produktų, paslaugų bei vizualinio dizaino paslaugas teikia valstybinėms bei verslo organizacijoms, švietimo įstaigoms, miestams bei nevyriausybiniams projektams Lietuvoje ir užsienyje. Tarp labiausiai žinomų paskutiniųjų „The Critical“ projektų yra „ADC Europe“ ir „European Design Awards“ auksą ir „The Best of Show“ pelnęs Klaipėdos miesto identitetas, neseniai ADC Lietuva apdovanojimą gavęs psichikos sveikatos švietimo projekto „Žvelk giliau“ identitetas bei „Vilnius yra mokykla“ projekto tyrimas, padėjęs Vilniui susilaukti tarptautinio įvertinimo. Agentūra taip pat prisidėjo kuriant „Universalaus dizaino mokymuisi gaires“, įgyvendinant Sapiegų rūmų transformaciją, atskleidžiant žiedinio dizaino platformos „Circulσσp“ ir leidyklos „Alma littera“ vizualinius identitetus.

„Mūsų komandos išskirtinumas – kontekstu grįstas mąstymas. Tai įrankis, kuris mums leidžia suprasti aplinką, kurioje yra iššūkis, pasitelkiant žmogiškųjų mokslų metodus bei suinteresuotųjų šalių įtraukimą, o supratus – sukurti paveikius sprendimus. Šį procesą pradedame populiarinti ir Lietuvoje bei užsienyje – rengiame mokymus, o neseniai savo įžvalgas pristatėme renginyje, kuris buvo Detroito Dizaino mėnesio dalis, bei Ciuriche vykusiame simpoziume“, – teigė agentūros partneris ir inovacijų vedlys Dominykas Karpovič.

„The Critical“ atstovai džiaugiasi, kad atsiranda vis daugiau progų savo ilgametę patirtį pritaikyti tarptautiniuose didelės reikšmės projektuose – agentūra su urbanistikos strategais „PUPA“ bendradarbiavo atskleidžiant Mariupolio miesto identitetą ir viziją.

„Esame tarptautinės tyrėjų ir dizaino bendruomenės dalis, todėl viliamės, kad ateityje mūsų laukia dar daugiau bendradarbiavimo su užsienio organizacijomis. Dalindamiesi žiniomis ir veikdami kartu galime prisidėti prie prasmingų projektų ir lokaliu, ir globaliu mastu, o tai – mūsų veiklos kryptis“, – sakė „The Critical“ partneris ir dizaino strategas Jonas Liugaila.