„co:agency“ (UAB coagency) pagrindinis veiklos rodiklis – tiesioginės pajamos (pardavimo pajamos, atskaičius trečiųjų šalių sąnaudas) – 2022 m. didėjo beveik 30 proc. ir perkopė 1,3 mln. ribą (1,331 mln. eurų). Tuo tarpu įmonės apyvarta pasiekė 3,529 mln. eurų.

„Geriausius per 18 įmonės veiklos metų rezultatus lėmė ne atskirų komunikacijos paslaugų sričių augimas, o iš esmės didėjanti bendra Lietuvos organizacijų požiūrio į komunikaciją branda. Klientai pernai aktyviai įgyvendino integruotas daugiakanales kampanijas pačiais įvairiausiais tikslais: nuo pardavimų skatinimo ir darbuotojų pritraukimo, nuo vidinės kultūros formavimo iki ryšių su interesų grupėmis palaikymo. Kitaip tariant, komunikacijos vertė šiandien suprantama vis plačiau, ją siekiama integruoti daugelyje organizacijos vadybos sričių, tuo pačiu tai augina profesionalių komunikacijos paslaugų bei sprendimų poreikį rinkoje“, – pasakoja Donatas Bedulskis, „co:agency“ partneris.

Jis pažymi, kad požiūrio į komunikaciją brandą puikiai iliustruoja ir tai, kad dėl paslaugų į agentūras vis dažniau kreipiasi ne tik tradiciškai komunikacijai daug dėmesio skiriančios B2C (verslas-klientui) segmente veikiančios įmonės. Susidomėjimą komunikacija kaip įrankiu spręsti įvairius verslo iššūkius vis aktyviau rodo tos organizacijos, kurios anksčiau tą darydavo kur kas rečiau – pavyzdžiui, B2B (verslas-verslui) bendrovės, išskirtinai į eksportą orientuotas verslas, gamybos, pramonės, aptarnavimo įmonės.

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ (UAB „Komunikacijos amatininkai“) tiesioginės pajamos pernai sumažėjo 12 proc. ir sudarė 237 tūkst. eurų: „Pajamų susitraukimą lėmė pernai agentūroje įvykę esminiai pokyčiai: keitėsi akcininkų struktūra, pasitraukė agentūros įkūrėjas ir vadovas, o su naujuoju vadovu Vytautu Karobliu sutarėme pirmiausia žengti žingsnį atgal – išsigryninti veiklą, atsisakyti mažo pelningumo paslaugų, susitvarkyti verslo pagrindus. Tai natūraliai lėmė tam tikrą stabtelėjimą, tačiau šiemet jau stebime teigiamus įgyvendintų pokyčių rezultatus“, – sako D. Bedulskis

Tarp „co:agency“ klientų – „Lidl“, „Bitė“, „Coca-Cola“, „Luminor“, „Kardiolitos klinikos“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Philip Morris International“, „Oxylabs“, „Omberg“, „Dexcom“, „Warner Bros. Discovery“ ir kt. Bendrovė yra oficiali tarptautinio komunikacijos agentūrų tinklo „Grayling“ atstovė Baltijos šalyse. „Relevant“ skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikia „eBay“, HP, „Naujai Odai“ „Cobalt“, „Smartecon“, Kauno kredito unijai, „Lineaselect“ ir kt. Per pastaruosius penkerius metus agentūrų grupė pasiekė vieną didžiausių šuolių Lietuvos komunikacijos rinkoje, tiesiogines pajamas išauginusi daugiau nei 3,5 karto.