„co:agency“ (UAB coagency) pagrindinis veiklos rodiklis – tiesioginės pajamos (pardavimo pajamos, atskaičius trečiųjų šalių sąnaudas) – 2021 m. didėjo daugiau nei ketvirtadaliu ir perkopė 1 mln. ribą (1,027 mln. eurų). Tuo tarpu įmonės apyvarta pasiekė 3,293 mln. eurų.

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ (UAB „Komunikacijos amatininkai“) tiesioginės pajamos pernai kilo 51 proc. ir pasiekė 272 tūkst. eurų, apyvarta padidėjo iki 612 tūkst. eurų.

„Pernai klientai vykdė labai aktyvią komunikaciją daugelyje sričių, tad augimą pastebime praktiškai visose. Organizacijos daug investavo į darbdavio įvaizdį ir darbuotojų pritraukimą, tvarumo ir socialinės atsakomybės komunikaciją, dar daugiau dėmesio skyrė veiksmams skaitmeniniuose kanaluose“, – sako „co:agency“ partneris Donatas Bedulskis.

Anot jo, didinti agentūros pajamas padėjo tęsiamas bendradarbiavimas su daugeliu esamų klientų, taip pat laimėti nauji konkursai – „co:agency“ pradėjo bendradarbiavimą su „Dexcom“, „Philip Morris International“, „Discovery+”, „Oxylabs“, „Arginta Engineering“ ir kt. Prie gerų rezultatų prisidėjo ir prisijungimas prie tarptautinio agentūrų tinklo „Grayling“, kuriam „co:agency“ atstovauja Baltijos šalyse.

Per pastaruosius penkerius metus grupė pasiekė vieną didžiausių šuolių Lietuvos komunikacijos rinkoje, tiesiogines pajamas išauginusi daugiau nei 300 proc., o darbuotojų skaičių – pustrečio karto.

„Tokį rezultatą lėmė nuostata į komunikaciją žvelgti kaip į visiškai integruotą sprendimą, apimantį bet kokius įmanomus kanalus, įrankius ir formas, kurie gali padėti klientui siekti platesnių tikslų, spręsti verslo problemas. Be to, kaskart tai darome partneriškai, su nuoširdžiu rūpesčiu dėl rezultato. To siekdami pastaraisiais metais nuosekliai keitėme mūsų organizacijos struktūrą, plėtėme kompetencijas, atlikome daug kitų namų darbų, kurie pasiteisino su kaupu. Šiemet planuojame ir toliau eiti integruotų paslaugų stiprinimo kryptimi“, – pasakoja D. Bedulskis.

Tarp „co:agency“ klientų – „Lidl“, „Bitė“, „Coca-Cola“, „Luminor“, „Samsung“, „Kardiolitos klinikos“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „Newsec“, Wix.com, „Moki-veži“, „Omberg“, „Schwarzkopf“ ir kt. „Relevant“ skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikia „eBay“, HP, „Nauja Oda“ „Cobalt“, „Penosil“, „W1tty” ir kt.