Bendrovės atstovai teigia, kad šis pokytis žymi svarbų etapą, kuris buvo paskatintas naujo požiūrio į verslo konsultacijas ir padės užtikrinti platesnes galimybes klientams.

„Civitta“ įkūrėjas ir visos grupės vadovas Adamas Saulius Vaina pabrėžia, kad „Civitta“ savo pavyzdžiu įrodo, jog sunkūs laikai gali tapti augimo galimybėmis. Nors tai nėra įprastas atvejis recesijos metais, pernai bendrovė išsiplėtė į tris naujas rinkas: Uzbekistaną, Vengriją ir Portugaliją.

Adamas Saulius Vaina

„Man, kaip įkūrėjui, malonu matyti, kad nepaisant augimo ir pokyčių, įmonė išlieka ištikima savo pradinei misijai: kiekvienoje savo veiklos rinkoje vietiniams talentams suteikti galimybių dirbti su geriausiomis tarptautinėmis įmonėmis ir tuo pat metu išlaikyti ryšį su savo šalimi. Toks vertybinis požiūris ne tik atneša naudos mūsų darbuotojams, bet ir paskatino juos įkurti nevyriausybinę organizaciją – „Ukrainos ekonomikos gaivinimo centras“. Ši organizacija yra orientuota į ekonominės politikos formavimą, reguliariai skelbia ataskaitas apie karo Ukrainoje poveikį visuomenei, ekonomikai ir regionui, taip pat informuoja apie Rusijai taikomas sankcijas“, – priduria A. S. Vaina.

Prekės ženklo keitimo kampanija

Naujasis „Civitta“ identitetas – tai ne tik vizualiniai pokyčiai, bet ir intelektualaus, kūrybiško ir šmaikštaus įmonės požiūrio atspindys. Atsinaujinimo kampaniją žymi šūkis „Question the answer“ (iš ang. k. „Kvestionuok atsakymą“), kuriuo siekiama įmonę pristatyti kaip nebijančią iššūkių ir kūrybiškų sprendimų komandą. Savitas požiūris į bendradarbiavimą konsultacijų srityje, kuris slypi po „Civitta“ reorganizacija, leidžia klientams lengviau ir paprasčiau iš vienos komandos gauti visapusišką pagalbą, kuri apima skirtingų sričių ekspertų kompetencijas.

„Civitta“ naujas logotipas
„Civitta“ senas logotipas

„Civitta“ Lietuvos biure dirba daugiau nei 140 darbuotojų - kartu su komandos nariais iš viso pasaulio jie atlieka pagrindinį vaidmenį derinant vietinę ekspertinę patirtį su globaliomis strategijomis.