„Pastaraisiais metais dėl pandemijos teko susitelkti į didesnės pridėtinės vertės kūrimą mūsų klientams. Tai – ir „Čili Pizza Drive“ paslauga, ir nauja maisto užsakymo platforma cilipizza.lt, kurioje užsisakius kviečiame patiekalus atsiimti vos per 20 minučių, atnaujintas meniu, specialios pramogos vaikams sekmadieniais, augintiniams skirtas specialus meniu, išskirtiniai gimtadieniai, kiti smagūs atradimai, kurie padeda vartotojams mėgautis buvimu picerijų tinkle. Nuolat besikeičianti situacija skatina būti itin išradingais, todėl ieškojome komunikacijos partnerių, kurie padėtų užtikrinti stiprų ryšį su mūsų klientais“, – teigė „Čili Holdings“ valdybos narė Goda Karosaitė.

Pasak jos, būtent konkursą laimėjusios agentūros „Idea prima“ pasiūlyta koncepcija padės stiprinti „Čili Pizza“ prekės ženklo įvaizdį bei kurti jausmą, jog „Čili Pizza“ yra šeimos restoranas, kuriame gera būti bet kokia proga.

„Konstruoti 25 metų veikiančio restoranų tinklo komunikaciją pandemijos periodu yra didelis ir įdomus iššūkis mūsų komandai. Svarbu ne tik išryškinti papildomas vertes, pritraukti apribojimų suvaržytus klientus, tačiau taip pat tinkama forma, efektyviais kanalais, priemonėmis pasiekti skirtingą tinklo auditoriją. Tai ir šeimas turintys keturiasdešimtmečiai, kurie „Čili“ prekės ženklą pamėgo dar studijų metais šio tūkstantmečio pradžioje, ir šių laikų Z kartos jaunimas, kuris itin paveikus naujovėms, globalioms tendencijoms“, – komentavo agentūros „Idea prima“ direktorius ir partneris Paulius Tamulionis.

Pasak jo, pandemija išryškino operatyvios, tikslios, tačiau empatiškos, į klientą įsiklausančios komunikacijos svarbą, kai nepakanka vien informacinės žinutės, kad pasiektum savo klientus. Todėl numatyta įgyvendinti kompleksinius tradicinės ir skaitmeninės komunikacijos sprendimus.

Pasak „Čili Holdings“ valdybos narės G. Karosaitės, bendradarbiavimas su „Idea prima“ apims „Čili Holdings“ korporatyvinę ir rinkodaros komunikaciją, strategines konsultacijas bei taktinį įgyvendinimą.

Vienas svarbiausių „Čili Holdings“ keliamų komunikacijos tikslų – gerinti kliento patirtį, auginti lojalių klientų ratą ir stiprinti prekės ženklo pozicijas rinkoje.

„Siekiame būti pirmuoju pasirinkimu Lietuvos vartotojams, todėl stengiamės, kad mūsų restoranuose lankytojams būtų gera būti kartu: nesvarbu, dienos pietų metu, kuriuos neseniai atnaujinome, atėjus su draugų kompanija ar šeima, leidžiant jaukius vakarus namuose su „Čili“ maistu. Norime, kad žmonės, apsilankę „Čili Pizza“, pamiltų ir iš naujo atrastų šį šeimos restoraną, kur laukiami visi – ir naujovių mėgėjai, ir legendinių „Čili“ patiekalų fanai“, – komentuoja G. Karosaitė.

Daugiausiai „PR Impact Awards“ apdovanotų projektų įgyvendinusi išmaniosios komunikacijos agentūra „Idea prima“ komunikacijos ir rinkodaros paslaugas teikia „SBA grupei“, Medicinos bankui, „Kalnapilio-Tauro grupei“, „Elektrum Lietuva“, „Circle K“, Lietuvos investicinių ir pensinių fondų asociacijai, Šiaulių oro uostui, „Husqvarna“, „Gintarinei vaistinei“, prekybos centrams „Akropolis“ ir keliasdešimčiai kitų verslo ir viešojo sektoriaus klientų.