Ieškojo Premium klasės produkcijos

Pasak nuo 2015 m. prekybą rinkoje pradėjusios kompanijos „Choco group“ direktoriaus Vytauto Stankevičiaus, „Mulate“ buvo pasirinkta dėl labai aukštų kokybės standartų ir netradicinių dizaino sprendimų.

„Veiklą prieš pusantrų metų pradėjome kaip šokolado masės, kakavos glaisto ir įdaro gamintojai. Matydami stagnuojančią rinką ir norėdami įnešti gyvybės, pasirinkome dvi strategines verslo plėtros kryptis. Pirmoji – nuo A iki Ž kurti savo produkciją, kaip, pavyzdžiui, neseniai rinkoje pasirodžiusi „Charming chocolate“ linija ir įsigyti jau žinomą, prekybos lentynose esantį, paklausų produktą, kuris leistų sumažinti verslo riziką.
Pasirinkimas nebuvo sunkus. Ieškojome mūsų filosofiją atitinkančio produkto. „Mulate“ šokoladas yra pripažintas ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje. Šokoladų kokybė įvertinta ir apdovanota aukso ir bronzos medaliais tarptautiniuose konkursuose. Tai netradicinis šokoladas ne tik savo skoniu ir kokybe, bet ir dizainu. Taip pat, nors ir esame sertifikuoti ekologiškai gamybai, iki šiol neturėjome ekologiško produkto. Tai buvo papildomas argumentas“, - pranešime žiniasklaidai sako V. Stankevičius.

„Choco group“ vadovo teigimu, esama „Mulate“ produkcija nesikeis, tačiau numatomas linijos plėtimas.

„Aukšta produkto kokybė, receptūros, skonis ir dizainas nesikeis. Šokoladai turi savo valgytojus, todėl išsaugosime, ką turime ir stengsimės plėsti liniją. Plėsime pardavimo vietas, bus investuojama į pardavimų skatinimą ir, kaip minėjau, linijos plėtrą. Ateinantiems metams planuojame 30% šio prekės ženklo produkcijos pardavimų augimą“, - ateities planus pristato V. Stankevičius.

Nenorėjo prarasti įdėto darbo

„Mulate“ šokolado ir prekės ženklo kūrėjo Domanto Užpalio teigimu, buvo per daug gaila šokoladą „uždaryti stalčiuje“, todėl nuspręsta jį parduoti.

„Mažai įmonei vienu metu vystyti du prekės ženklus ir skirti tiek pat dėmesio yra labai sudėtinga, todėl nusprendėme fokusuotis į mūsų pagrindinį produktą „Chocolate Naive“, kuriam skiriame visą dėmesį. „Mulate“ yra labai gerai paruoštas ir turi gerą inerciją. Deja, pristigome laiko, todėl reikėjo apsispręsti, ar norime šį šokoladą uždaryti į stalčių, ar ieškosime jam naujo tėčio ir mamos“, - verslo pokyčius dėsto D. Užpalis.

„Supratome, kad mums gaila įdėto sunkaus darbo ir praleisto laiko prie šokolado. Mums svarbu, jog šis prekės ženklas nesustotų augti. Tad nusprendėme „Mulate“ parduoti „Choco group“, su kuriais esame bendradarbiavę ir anksčiau. Jie turi gerą infrastruktūrą, ruošiasi įdėti naujos jėgos prekės ženklui. Tikiuosi, kad tai jiems ir pavyks padaryti“, - sako D. Užpalis.

„Mulate“ šokoladas įvertintas aukso medaliu „International Chocolate Awards 2014“ bei bronzos medaliu „World Chocolate Awards 2013“.Taip pat apdovanotas Š. Amerikos šokolado festivalyje „NW Chocolate Festival 2014“ bei gero skonio apdovanojimuose „Great Taste Awards 2014“.