Mokestinis pasiūlymas, kurį dar turi patvirtinti šalies parlamentas, apima iš tikslinės reklamos, padedančios parduoti prekių elektroninėse parduotuvėse, ir naudotojų duomenų pardavimo gautas pajamas. Naujasis mokestis yra orientuotas į Čekijos interneto naudotojams teikiamas paslaugas. Jis būtų taikomas įmonėms, kurios aptarnauja daugiau nei 200 000 naudotojų paskyrų ir kurių visuotinės metinės pajamos viršija 750 mln. eurų, o apyvarta Čekijos rinkoje siekia 4 mln. eurų.

Finansų ministerija pranešė, kad dabartinis mokesčio tarifas yra apytikris ir būtų taikomas laikinai, iki visuotinio susitarimo dėl galutinio dydžio. Vadovaujantis prognozėmis, jeigu naujasis mokestis įsigalios birželio mėnesį, 2020 m. į biudžetą bus gauta apie 82 mln. eurų papildomų lėšų, o vėliau – apie 195,5 mln. eurų kasmet.

Svarstydama skaitmeninio mokesčio pasiūlymą, Čekijos Respublika seka kelių kitų Europos šalių pavyzdžiu, nes Europos Sąjungai praėjusiais metais nepavyko pasiekti vieningo susitarimo.

Finansų ministerija nurodė, kad pasiūlymas yra paremtas ankstesnėmis ES teisės akto idėjomis. Panašūs mokesčiai, kuriuos įvedė tokios šalys kaip Prancūzija ir Italija, nuliūdino Jungtines Amerikos Valstijas, kur įsikūrusios stambiausios paslaugų teikimo internetu įmonės.