„Lietuvoje gyvena daugiau nei 250 tūkstančių žmonių su įvairiomis negaliomis. Didelė dalis jų susiduria ne tik su finansiniais, bet ir priėmimo į visuomenę, iššūkiais. Tikime, kad šviesdami visuomenę, didindami jos informuotumą ir supratimą apie žmones su negalia, padėsime keistis požiūriui. Kartu vienas dėl kito turime stengtis ir kurti pokytį“, – teigia „Camelia“ vaistinių tinklą valdančios „Nemuno vaistinės“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė.
Klipo kūrybinė idėja – „All Caps“, kūrybos namai – „Zest“. Klipo garso takelį specialiai sukūrė ir atliko dainininkė Gabrielė Vilkickytė, muzikinę kompoziciją sukūrė kompozitorius Vytas Rasimavičius, o įrašė garso studija „Papa Goose“. Klipą prodiusavo kūrybos namų „Zest“ prodiuserė Viktorija Kirdeikaitė.
„Šis projektas yra išties išskirtinis, leidęs pažinti būrį nuostabių, įdomių ir meile gyvenimui spinduliuojančių žmonių. Dar pasiruošimo metu išgirdę šių žmonių istorijas vienas kitam pritarėme, kaip svarbu kalbėti šia tema, kiek joje yra prasmės ir grožio. Klipo herojai ir jų artimieji iniciatyvą pasitiko džiaugsmingai, dėkojo už temos viešinimą“, – sako prodiuserė.
Dėl itin mažo žmonių su negalia matomumo ir vaizdavimo medijose, mūsų visuomenėje vis dar gajūs stereotipai. Dėl šios priežasties klipu siekiama parodyti tai, kokie gražūs ir kupini šiltų emocijų yra žmonės su negalia.
„Žmonės su negalia neretai eteryje yra tarsi nematomi, dėl šios priežasties kurdami klipą siekėme perteikti pozityvią nuotaiką ir vengti būdingų klišių bei herojus parodyti kaip gyvenimu besidžiaugiančius asmenis, aplink kuriuos švelniai plasnoja įvairiaspalviai drugeliai. Kiekvienas yra unikalus, todėl klipe norėjome supažindinti su kuo daugiau skirtingų žmonių, turinčių negalią ir parodyti jų vidinius pasaulius, sako „All Caps“ kūrybos vadovas Vismantas Kasteckas. – Šia reklama siekiame prisidėti prie kolektyvinės sąmonės keitimo ir aplinkos kūrimo, kurioje nebūtų atskirties, o savo vietą rastų kiekvienas.“
„Camelia“ vaistinių tinklas taip pat pradeda socialinę komunikacijos kampaniją „Kartu vienas dėl kito“, kuria sieks didinti visuomenės informuotumą ir supratimą apie negalią turinčius žmones kaip apie mūsų įvairovės dalį.