Siurrealistinis vaizdo įrašas, išleistas gegužės viduryje, yra dalis „#MyCalvins“ kampanijos, kurios tikslas – praplėsti auditorijos suvokimą apie realybę, rašo adweek.com. Šioje reklamoje influencerės B. Hadid ir L. Miquela bučiuojasi.

„Gyvenimas leidžia atverti duris, kurti naujas svajones, nors anksčiau nežinojai, kad jos išvis gali egzistuoti“, – pradžioje įrašo sako B. Hadid.

Kampanija „Aš kalbu savo tiesą“ (ang. „I Speak My Truth“), kurios dalimi ir yra šis vaizdo įrašas, pasakoja apie individo pažeidžiamumą. Reklamose filmavosi ir modelis Kendall Jenner, A$AP Rocky, Troye Sivanas ir Indya Moore.

Kaip sako amerikiečių mados namai „Calvin Klein“, reklamos „pasakoja garsiausių nuomonės formuotojų asmenines istorijas jų pačių lūpomis ir taip kviečia kitus daryti tą patį“.

Drauge su B. Hadid reklamoje nusifilmavusi L. Miquela yra populiariausia virtuali nuomonės formuotoja, savo „Instagram“ paskyroje turinti 1,5 mln. sekėjų, bendradarbiaujanti su garsiausiais mados prekės ženklais „Prada“, „Chanel“, „Supreme“, „Nike“, įrašiusi dainą ir puošusi ne vieną žinomą mados žurnalo viršelį.

Ilgą laiką „Calvin Klein“ garsėjo rizikingomis reklamomis, kurios skatino „mygtukų paspaudimus“. Tačiau pastebėta, kad kompanija vis dažniau orientuojasi į vartotoją, eksperimentuodama su vaizdo, garso ir kitais skaitmeniniais kanalais.