Naujas įregistruotas bendrovės pavadinimas – UAB „Headline Agency“. Agentūra ir toliau Lietuvoje atstovaus vieną didžiausių pasaulio komunikacijos agentūrų tinklą „Burson-Marsteller“.

„Per 20 metų iš tradicinės ryšių su visuomene agentūros išaugome į platų komunikacijos paslaugų spektrą teikiančią bendrovę – savo veikloje sėkmingai integravome skaitmeninės, vizualinės komunikacijos, turinio rinkodaros sprendimus. Pakeitę pavadinimą dar geriau išreikšime savo stiprybes – gebėjimą komunikuoti esmę, dirbti greitai ir produktyviai, neklampinant klientų komunikacijos ir darbo procesų nereikšmingose detalėse “, – pranešime žiniasklaidai teigė „Headline“ direktorius Jonas Blinstrubas.

J. Blinstrubo teigimu, „Headline“ vardas jungia ilgametę patirtį ryšių su visuomene veikloje bei išsiplėtusias agentūros kompetencijas, taip pat atspindi sukuriamą vertę klientams.

„Tikime, kad gera komunikacija turi būti verta geros antraštės. „Headline“ – tai ir sėkmingo komunikacijos projekto pavadinimas, patraukli straipsnio antraštė, dėmesį prikaustanti prezentacija konferencijoje ar populiari grotažymė socialiniuose tinkluose“, – pažymėjo agentūros vadovas.

Naująjį bendrovės logotipą ir stilių kūrė agentūra „Not-Perfect“.

Komunikacijos agentūroje „Headline“ dirba 17 komunikacijos specialistų, kurie specializuojasi korporatyvinės, prekės ženklų, skaitmeninės komunikacijos, turinio rinkodaros, renginių organizavimo srityse.

Tarp pagrindinių įmonės klientų – „Nestle Baltics“, „GlaxoSmithKline Lietuva“, „Fazer Lietuva“, „Deichmann“, Energijos skirstymo operatorius (ESO), Specialiųjų tyrimų tarnyba, „Inreal“ grupė, Šiaulių bankas, „Audimas“, „PZU Lietuva“.

Praėjusiais metais bendrovės tiesioginės pajamos padidėjo beveik 48 proc. iki 608.628 Eur, apyvarta perkopė 1,1 mln. Eur, o ikimokestinis pelnas siekė 187.000 Eur. Pajamos iš kiekvieno kliento neviršijo 10 proc. metinių veiklos pajamų.