„Draudimo segmente ryšys su klientais bei jų pasitikėjimas yra ypatingai svarbūs. Aiškiai matome, kaip tikslinga bei savalaikė komunikacija, ekspertinės įžvalgos ir reagavimas į visuomenei aktualiausius klausimus padeda tą ryšį sustiprinti. Neabejoju, kad darbas su pasirinktais komunikacijos partneriais padės ir dar labiau atskleisti bendrovės kompetenciją rizikų vertinimo, žalų atlyginimo srityse“, – pranešime žiniasklaidai sako BTA Marketingo ir viešųjų ryšių skyriaus vadovas Boris Jonas Kuzmas.

BTA skelbto konkurso metu buvo vertinama agentūrų kompetencija finansų bei draudimo komunikacijos srityse, kūrybinės užduoties atlikimo kokybė, kainodara.

„Daugiausia balų pagal šiuos komponentus, kaip ir 2016 m. skelbto konkurso metu, surinko agentūra „Idea prima“, su kuria pasirašysime naują partnerystės sutartį iki 2019 m. pabaigos“, – aiškina B. Kuzmas.

„Idea prima“ partnerio ir konsultanto Mariaus Deksnio teigimu, antrą kartą laimėtas konkursas bus naujas iššūkis agentūros komandai: „Draudimo rinkoje komunikacijos vaidmuo tampa vis svarbesnis – rūpestis finansiniu klientų stabilumu ir saugumu išreiškiamas ne tik išduotais draudimo polisais, bet ir edukacinėmis bei socialinėmis iniciatyvomis, stiprinančiomis prekės ženklo vertę bei išskirtinumą rinkoje. Integruotos komunikacijos sprendimais sieksime didinti gyventojų bei įmonių pasitikėjimą BTA prekės ženklu“.

„Idea prima“ komunikacijos ir rinkodaros paslaugas teikia bendrovėms „Circle K Lietuva“, „Gintarinė vaistinė“, „Nielsen“, „Molas“, GO9, „Kesko Senukai Digital“, „Inchcape Motors“, „Petcity“, „Litexpo“, Lietuvos investicinių ir pensinių fondų asociacijai, Lietuvos verslo konfederacijai, Vilniaus miesto savivaldybei, kitoms įmonėms ir institucijoms.

AAS „BTA Baltic Insurance Company“ (BTA) priklauso Vidurio ir Rytų Europos draudimo rinkos lyderei Austrijos „Vienna Insurance Group AG“ (VIG) ir yra didžiausia VIG bendrovė Baltijos regione. Beveik 200 metų veikianti, per 50 įmonių 25-iose šalyse valdanti VIG pirmauja Baltijos šalyse, kur grupės įmonės 2018 m. užima ketvirtadalį ne gyvybės draudimo rinkos. 2017 m. BTA savo draudimo partneriu Lietuvoje pasirinko per 400 tūkst. privačių bei verslo klientų, su kuriais pasirašyta beveik 1 mln. draudimo sutarčių, atlyginta per 38 mln. eurų žalų.