Pasak „SB draudimas“ direktoriaus Sauliaus Jokubaičio, naujasis pavadinimas aiškiau išreikš bendrovės veiklos sritį ir pabrėš sinergiją su pagrindiniu bendrovės akcininku – Šiaulių banku.

„SB draudimo“ prekės ženklas yra artimas Šiaulių banko vizualiniam identitetui ir atspindės „SB draudimo“ požiūrį į gyvenimą: daugiau spalvų, lengvų formų ir pozityvumo, teigiama pranešime žiniasklaidai. Prekės ženklo koncepciją ir vizualinį stilių sukūrė reklamos agentūra TRUTH.

Kartu su prekės ženklu „SB draudimas“ pristatė ir naują šūkį – gyvenimui be baimės. Pasak bendrovės vadovo S. Jokubaičio, gyvybės draudimo paslauga dažnai visuomenėje yra vertinama kaip sudėtingas instrumentas, reikalaujantis specifinių finansinių žinių: „Mes įsiklausome į klientą ir pasiūlome individualią, jo poreikius geriausiai atitinkančią, gyvybės draudimo sutartį“.

„Su šūkiu – gyvenimui be baimės – norime aiškiai pasakyti, kad klientas turi laisvę rinktis – gyventi taip, kaip jis nori pats ir nesukti galvos dėl savo gyvybės draudimo sutarties. Laikomės požiūrio, kad gyvybės draudimas turi būti sukurtas galvojant apie kiekvieną žmogų“, – teigė „SB draudimas“ vadovas S. Jokubaitis.

Keičiant prekės ženklą, šiemet bendrovė taip pat planuoja pristatyti naujas paslaugas, tobulinti esamų paslaugų kokybę. Investuojama į savitarnos ir nuotolinio klientų aptarnavimo sprendimus. Kitais metais „SB draudimas“ planuose – internetinis pardavimų portalas, optimizuosiantis draudimo sutarties sudarymo procesą, o taip pat – būsto kreditų gavėjų draudimas.

Apie „SB draudimas“

„SB draudimas“ gyvybės draudimo paslaugas rinkoje teikia nuo 2000 metų. 100 proc. bendrovės akcijų priklauso AB Šiaulių bankui. Nuo 2002 metų „SB draudimas“ yra Lietuvos draudikų asociacijos narys. Bendrovės įstatinis kapitalas Lietuvoje siekia 4,057 mln. eurų, o prisiimamos draudimo rizikos perdraudžiamos vienoje iš didžiausių pasaulio perdraudimo bendrovių „Vig Re“. „SB draudimo“ draudimo įmokos 2019 metais išaugo 12 proc. – nuo 6,7 mln. eurų iki 7,5 mln. eurų ir pagal šį kitimo tempą bendrovė buvo 4-oje vietoje tarp 8-ių Lietuvoje veikiančių gyvybės draudimo įmonių.