„Bitė“ antradienį pristatė atnaujintą logotipą, naują šūkį „Taip lengviau“ ir visą vizualinį identitetą. Bendrovė teigia, kad šis pokytis simbolizuoja jos siekį kurti ir vystyti išmanius sprendimus ir paslaugas, kurie palengvina klientų kasdienybę. „Bitė“ naują vizualinį identitetą kūrė kartu su pasaulinio garso prekės ženklų kūrėjais „Interbrand“.

„Pasaulyje yra daug sparčiai besivystančių technologijų, kurios dėl įvairių priežasčių neįsitvirtina mūsų namuose ar darbe. Sukaupėme daug patirties kuriant ir vystant išmanius sprendimus bei paslaugas, kurie jau šiuo metu supaprastina mūsų klientų kasdienybę. Šiandien klientams duodame pažadą – su „Bite“ bus lengviau. O kad tai būtų dar ryškiau – atnaujiname ir „Bitės“ logotipą bei vizualinį identitetą. Nuo šiol mes dar modernesni, dar lengvesni ir technologiškesni, tačiau tokie patys draugiški ir besirūpinantys klientų poreikiais“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas „Bitės“ vykdomasis direktorius Pranas Kuisys.

Pasak jo, naujo vizualinio identiteto kūrimas truko beveik metus ir į šį procesą buvo įsitraukusi visa organizacija: pirmiau savo nuomonę išsakė vadovai, vėliau vyko visų darbuotojų apklausa, tuomet per įvairias strategines sesijas buvo suformuota nauja „Bitės“ vizija, vertybės ir galiausia sukurtas pozicionavimo teiginys: „Pasibaigus šiems etapams į pagalbą pasitelkėme visame pasaulyje dirbančią prekės ženklų kūrimo agentūrą „Interbrand“, konsultuojančią tokias įmones kaip „Samsung“, „Philips“ ar „Nissan“. Ji buvo atsakinga už mūsų naujojo logotipo sukūrimą bei viso vizualinio identiteto atnaujinimą.“

„Kai pradėjome analizuoti „Bitės“ prekės ženklą, pastebėjome, kad jis augo organiškai. Šio proceso metu jis buvo periodiškai atsargiai peržiūrimas, su mažais spalviniais ar logotipo pakeitimais. Tačiau galų gale pasigedome vizualinio identiteto ryšio su prekės ženklo pažadu ir istorija. Šiuo atsinaujinimu „Bitė“ žengė drąsų žingsnį į ateitį ir tuo pačiu liko ištikima savo ištakoms. Tai leidžia „Bitei“ atsidurti greta kitų didesnių pasaulinės telekomunikacijų rinkos dalyvių, kurie suprato, kad parduoda ne tik telefonus ar patrauklias sąlygas, bet ir idėją bei patirtis su kuriomis klientai nori gretintis“, – teigia „Interbrand“ vykdantysis kūrybos direktorius Jens Grefen.

Pasak P. Kuisio, kaip parodė tyrimai, ankstesnis „Bitės“ identitetas ir logotipas stipriai asocijavosi su draugiškumu, patikimu, kokybe – sritimis, kurios buvo itin artimos ankstesniam bendrovės pozicionavimui „Jumis rūpinamės labiau“.

„Dėmesys žmonėms ir toliau išliks pagrindine „Bitės“ vertybe, tačiau senasis logotipas nekūrė tokių stiprių asociacijų su technologijomis ir šiuolaikiškumu. Būtent šios sritys mums yra itin svarbios, save pristatant kaip išmanių sprendimų ir paslaugų kūrėją“, – pastebi P. Kuisys.

Naujas "Bitės" logotipas
Naujas "Bitės" logotipas

„Kurdami naują „Bitės“ įvaizdį laikėmės idėjos, jog išmanūs sprendimai prisitaiko prie kiekvieno asmeniškai. Tai atsispindi ir rezultate – atnaujintas identitetas yra individualus, gyvas ir lankstus. Toks pat, kaip ir „Bitės“ klientai. Iš pradžių eksperimentavome ir su radikaliomis koncepcijomis, bet galiausia nusprendėme atnaujinti esamus pagrindinius vizualinius sprendimus. Telekomunikacijų rinkoje, kurios žaidėjai aiškiai išsiskiria savo spalvomis, būtų buvę kvaila atsisakyti pagrindinės „Bitės“ spalvos. Mes ją kiek atnaujinome, dabartinė yra labiau gelsvai žalia ir kur kas ryškesnė bei gyvesnė – tai vis dar „Bitės“ spalva“, – sako J. Grefen.

M360