Birželį Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 27 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko. „15min.lt“ interneto vartotojai praleido 12,7 proc., „lrytas.lt“ – 12,6 proc.., „tv3.lt“ – 6,5 proc., „lrt.lt“ – 4,9 proc. laiko.


Naujienų portalą Delfi kasdien vidutiniškai skaitė 630 tūkst., „15min.lt“ – 455 tūkst., „lrytas.lt“ – 369 tūkst., „tv3.lt“ – 321 tūkst., „lrt.lt“ – 199 tūkst. realių vartotojų.


Birželį Delfi sulaukė 40,3 mln. „15min.lt“ – 24,4 mln., „lrytas.lt“ – 22,7mln, „tv3.lt“ – 14,4 mln., „skelbiu.lt“ – 12,9 mln. vartotojų apsilankymų.

Delfi video turinį birželio mėn. portale žiūrėjo 1,31 mln. slapukų, per „Youtube“ – 356 tūkst. realių vartotojų, per „Facebook“ – 837 tūkst. realių vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 649 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.