„Besikeičiantys vartotojai tikisi pokyčių ir iš mėgstamų prekės ženklų, tad turime atliepti jų poreikius, – apie pokyčių priežastis pranešime žiniasklaidai kalba „BIOK laboratorija“ direktorė Romualda Stragienė. – Mūsų gyvenimas darosi vis intensyvesnis, gyvename tarsi miesto džiunglėse tarp daugelio galimybių, pasirinkimų, intensyvaus informacijos srauto. Šiame bėgime su kosmetikos produktais kasdien susiduriame mažiausiai penkis kartus, o vidutiniškai – apie dešimt, tad kosmetika yra tikrai reikšminga kasdienės rutinos dalis. Mūsų užsakymu „Spinter tyrimų“ atlikta apklausa rodo, jog net 66 proc. Lietuvos žmonių yra svarbu, kad kosmetikos prekės ženklas kurtų geras emocijas. Tad kurdami naujus „Kilig“ kosmetikos produktus siekiame, kad jų naudojimas žmonėms suteiktų kuo daugiau malonių emocijų.“

„Kilig“ nuo šių metų liepos mėnesio parduotuvių lentynose keis dvidešimt trejus metus gyvavusią „Rasą“, devynerius – „Arą“ ir trejus – „BIOK Dermatology“. „Kilig“ linijos sukurtos skirtingiems vartotojų poreikiams: „Woman“ – moterims, „Man“ – vyrams, „Derma“ – itin jautrią odą turintiems pirkėjams.

„Ištyrėme, jog lietuviai per dieną laimingi jaučiasi beveik tris valandas. Pristatydami naujuosius „Kilig“ produktus norime nuolat užimtiems ir skubantiems pasaulio žmonėms suteikti galimybę per kosmetiką atrasti ir pasimėgauti kasdienėmis mažomis laimės akimirkomis. Produktų pakuotėmis, kvapais, tekstūromis, veiksmingu natūralumu, kuriuo grįsta mūsų kosmetika, siekiame priminti, kad net ir užimtoje kasdienybėje galima pajusti kilig, tai yra, trumpas, įkvepiančias laimės akimirkas, – apie „Kilig“ produktų emociją kalba R. Stragienė. – Beje, svarbu paminėti ir tai, kad prekės ženklas nėra svarbiausia mūsų produkto dalis, galima sakyti, jis užims mažiausią pakuotės dalį. Manome, kad vartotojui esminė informacija yra tai, kokį produktą jis perka, kokia suteikiama funkcija ir emocija – tai yra, kokias vertes suteikia.“

Naujųjų „Kilig“ produktų pakuotėmis siekiama palengvinti vartotojų pasirinkimą. Pakuotė suteiks pagrindinę informaciją, kam skirtas produktas, kokia jo funkcija ir sukeliama emocija. Ant veido priežiūros produktų pakuočių yra išskiriamas natūralumas – kiek procentų ingredientų yra natūralios kilmės.

„Tikime, jog „Kilig“ išlaikys ir sustiprins Lietuvos pardavimus bei atvers didesnį potencialą eksporto rinkose. Lietuvoje turime tikslą būti tarp TOP5 kosmetikos žaidėjų. Eksporto rinkose taip pat planuojame augimą ir turime siekį jau 2020-aisiais pusę „Kilig“ pardavimų skaičiuoti iš eksporto“, – ambicingus planus įvardija R. Stragienė.

Laužantis stereotipus dizainas

Visų pakuočių kūrimui BIOK pasirinko strateginius partnerius – pakuotės dizaino ir ženklodaros agentūrą „Étiquette“.

„Pakuotėmis norėjome perteikti emociją, parodyti, ką reiškia /kili•g/ kiekvieno žmogaus kasdienybėje. Taip pat, svarbu atliepti pirkėjų poreikius: moters dėmesį patraukia jausminga žinutė, vyrams svarbu matyti aiškiai parašytą funkciją, žmonėms su odos problemomis reikia švelnumo, subtilumo. Išsiskirti iš konkurentų padeda stereotipų laužymas: moters linijoje atsiranda daugiau flirto – žaismingos žinutės ne tiesmukai perteikia produkto funkciją, vyrams skirtoje linijoje dizainas ne sportiškas, bet priešingai, parodantis jį iš svajojančio, tikro, mylinčio ir jaučiančio pozicijos. Tuo tarpu „Derma“ linija, skirta spręsti problemas, jautri, nuosaiki, tačiau žinutė pateikiama aiškiai ir ryškiai. Taip pat parodomas pagrindinis ingredientas, palengvinantis šios grupės žmonių apsisprendimą“, – dizaino sprendimą komentavo „Étiquette“ bendraįkūrėja, partnerė, projekto dizaino strategė Valerija Žilėnienė ir dizainerė Gabija Platūkytė.

„Jausmingumo visoms linijoms suteikia parinktos spalvos, žaismingos ir subtilios vienu metu. /kili•g/ jausmą sustiprina atidžiai parinktos medžiagos – švelnūs paviršiai, žaižaruojančios arba nuosaikios folijos detalės, blizgūs paviršiai“, – priduria jos.

„BIOK laboratorija“ yra didžiausia Lietuvoje kosmetikos gamybos bendrovė, valdanti prekės ženklus „Kilig“, „Margarita“ ir „Ecodenta“. Iš viso bendrovė gamina daugiau nei 200 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros bei burnos higienos priemonių.