„Berta&Agency“ prekių ženklas rinkoje vystomas beveik 5 metus, tačiau agentūra veikia daugiau nei 17. Praėjusiais metais pradėjome atsinaujinimo ir efektyvinimo etapą. Tai nulėmė tiek komandos, tiek klientų krepšelio pokyčius.

Siekiame efektyvių partnerysčių ir didžiausios pridėtinės vertės savo klientams, o kad ją sukurtume, turėjome peržiūrėti procesus, teikiamų paslaugų krepšelį, iš naujo įsivertinti komandos valdymo modelį“, – sako agentūros savininkė, komunikacijos ekspertė Berta Čaikauskaitė.

Vadovų komandoje – dvi projektų direktorės

Per praėjusius metus agentūroje vyko nemažai pokyčių, įskaitant darbuotojų pasikeitimus.

„Reklamos ir komunikacijos paslaugų poreikis diktuoja sąlygas stiprinti savo komandą, aiškiai apibrėžti joje vykstančius procesus. Būtent todėl praėjusiais metais mūsų agentūros direktore tapo teisininkė Renata Šablovskaja, o kūrybos vadove paskirta ilgametę patirtį turinti ir antrus metus įmonėje dirbanti įvaizdžio konsultantė Meda Jonaitytė“, – pažymi B.Čaikauskaitė.

Peržiūrėjus komandos sudėtį priimtas sprendimas klientų projektų valdymo klausimus šiuo metu patikėti dviem projektų direktoriams. Šios pozicijos atiteko ilgametę patirtį rinkoje turinčioms komunikacijos ir rinkodaros profesionalėms Gretai Lopetkaitei ir Gintarė Dragūnaitei.

„Kaip įmonės savininkė itin džiaugiuosi, kad sudarome galimybes vidiniam specialistų augimui. Taip pat, kad esame ta agentūra, į kurią darbuotojai mielai grįžta“, – sako B. Čaikauskaitė.

Gretai Lopetkaitei projektų direktoriaus pozicija – vidinis agentūros karjeros šuolis. Pastaruosius dvejus metus ji „Berta&Agency“ dirbo vyriausiąja projektų vadove. Iš viso agentūroje G. Lopetkaitė skaičiuoja 8 darbo metus. Per juos sukaupė didelę korporatyvinės komunikacijos ir ryšių su visuomene patirtį dirbdama su tarptautiniais prekių ženklais Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Vokietijoje.

14 metų komunikacijos srityje dirbančiai Gintarei Dragūnaitei tai – sugrįžimas į agentūrą po metų pertraukos, kaupiant patirtį tarptautinėje projektinėje veikloje viešajame sektoriuje – Lietuvos banke bei bendrovėje „Vilniaus vandenys“. Integruotos komunikacijos ir turinio rinkodaros specialistė G. Dragūnaitė prieš tai 10 metų dirbo žiniasklaidoje: naujienų portaluose, televizijoje, spaudoje. Turi vadovavimo patirties pardavimų, rinkodaros srityse.

Naujos paslaugos ir plėtros planai

„Berta&Agency“ jau pusmetį vadovaujanti teisininkė Renata Šablovskaja šiuos metus įvardija kaip atsinaujinimo etapo pabaigą.

„Esu tikra, kad naujai suformuota vadovų komanda pasieks ambicingų tikslų, kurių turime šiemet.

Ketiname užbaigti klientų krepšelio bei teikiamų paslaugų efektyvinimo procesus. Atliepdami matomą poreikį, pasiūlysime ir naują išskirtinį paslaugų paketą aukščiausios grandies vadovams.

Taip pat, atsižvelgdami į esamų klientų poreikius, veiklos apimtis jau šiuo metu plečiame į Skandinavijos ir Centrinės Azijos šalių rinkas. Stipriname pozicijas Latvijoje ir Estijoje“, – sako R. Šablovskaja.

Didelis dėmesys, pasak jos, skiriamas ir darbuotojų kompetencijų tobulinimui, kad ateityje agentūra galėtų pasiūlyti dar platesnį kokybiškų reklamos ir komunikacijos paslaugų spektrą.

„Berta&Agency“ yra reklamos ir komunikacijos paslaugas visoje Europoje bei Centrinės Azijos šalyse teikianti reklamos ir komunikacijos agentūra, kurios klientais yra daugiau nei 30 lietuviškų ir tarptautinių prekių ženklų.