„Balticbest“ festivalis, kuriame įvertinami geriausi per pastaruosius metus sukurti reklaminiai sprendimai, yra skirtas Lietuvai, Latvijai, Estijai, taip pat jame gali dalyvauti kitos mažos šalys, kaip, pavyzdžiui, tai jau dariusios Kroatija ar Sakartvelas.

„Balticbest“ prodiuserius Hando Sinisalu neslepia, kad pastarieji metai reklamos festivalių organizatoriams buvo nelengvi – dėl pandemijos daug didžiųjų tarptautinių festivalių kaip „Kanų liūtai“, „Adfest“, „Golden Drum“ ir kiti buvo atšaukti arba atidėti vėlesniam laikui. Tačiau, pasak jo, problemos prasidėjo dar prieš viruso atsiradimą.

„Galiu pasidalinti keliais pavyzdžiais. Konferencijos, kurios dažniausiai yra festivalių dalimi, nebuvo populiarios tarp agentūrų darbuotojų – pavyzdžiui, „Eurobest“ pastaruoju metu sustabdė konferencijų organizavimą ir susikoncentravo tik į apdovanojimų dalį.

Kai kurie dideli reklamos tinklai, kaip „Publicis“, boikotavo festivalius – iš dalies dėl to, kad jie yra per brangūs, iš dalies dėl apgaulingų reklamų. Tai paveikė festivalių organizatorių verslo modelį ir kai kurie, kaip Rygoje vykęs „Golden Hammer“, apskritai buvo uždaryti“, – pasakoja H. Sinisalu.

„Galiausiai, nuolat iškyla klausimai dėl komisijos sąžinginingumo ir interesų konflikto. Tokios problemos buvo lemtingos lietuviškam festivaliui „Adrenalinas“. Todėl „Balticbest“ bando išlaviruoti per šias audras ir išlikti pasiūlydami visai naują koncepciją“, – sako „Balticbest“ prodiuseris.

Šiais metais festivalio darbus vertinanti komisija susitiks tik virtualiai, o po balsavimo realiu laiku bus paskelbti nugalėtojai. „Kadangi komisijos sprendimai dažnai kelia klausimų, „Balticbest“ rodys jos darbą gyvai, realiu laiku. Dalyviai galės girdėti sprendimų priėmimo procesą, išgirsti pagyras ar kritiką. Jei viskas klostysis sėkmingai, tai gali tapti nauju standartu bekontakčiams reklamos festivaliams“, – svarsto H. Sinisalu.

Reklamos festivalis „Balticbest“ šiemet vyks rugpjūčio 26 dieną. Darbų pateikimo terminas – rugpjūčio 17 diena.