Kiekvienoje iš trijų Baltijos šalių grėsmingai kompetentinga komisija išrinks po vieną laimėjusį startuolių prekės ženklą, kuris finale kovos dėl pagrindinio prizo. Komisiją sudarys visų trijų šalių ekonomikos ministerijų, startuolių asociacijų atstovai, investuotojai ir rinkodaros specialistai.

Pristatytas liepos 11 d. vykusiame „Startup BBQ“ renginyje konkursas jau priima registracijas. Prašymus galima teikti iki rugpjūčio 17 d., o rugsėjo 12 d. dešimt komisijos atrinktų startuolių turės progą prisistatyti „Startup Day“ renginyje Rygoje. Taip pat nuo rugsėjo 24 d. iki spalio 2d. už geriausią startuolį visose Baltijos šalyse visi galės balsuoti portale „Delfi“. O viską vainikuos spalio 3 d. „Hanzas Perons“ kultūros centre, Rygoje, įvyksianti apdovanojimų ceremonija.

„Baltic Startup Brand Ranking 2019“ – vienintelis oficialus startuolių reitingavimo renginys Baltijos šalyse, kurio tikslas – atrasti ir pristatyti naujus ir įkvepiančius, turinčius daug potencialo Baltijos šalių startuolių prekės ženklus. Dalyvavimas šiame konkurse suteikia startuoliams galimybę pristatyti save pasauliui nauju būdu.

Šis konkursas yra „Baltic Brand Ranking 2019“, anksčiau žinomo kaip „Most Loved Latvian Brands“ ir rengiamo nuo 2007 m., dalis. Idėja organizuoti „Startup Brand Ranking“ 2017 m. kilo „Accenture Latvia“ bendradarbiaujant su „DDB Consulting“, o dabar prie šios iniciatyvos prisijungė ir visų trijų Baltijos šalių ekonomikos ministerijos, startuolių organizacijos „Latvian Startup Association“, „Startup Estonia“ ir „Startup Lithuania“. Iniciatyvą taip pat palaiko „Digital Freedom Festival“, „TechChill“ ir „Baltic Sandbox“.

„Šis konkursas aprėpia ne vien startuolius“, – sako „Accenture Latvia“ vadovas Maksims Jegorovs. – „Jis yra apie Baltijos šalių ekosistemą, kurią formuojame kartu. Be to, Baltijos regionui reikia daugiau startuolių sėkmės istorijų. Dirbdami kartu mes galime atkreipti dėmesį į Baltijos valstybes globaliame rizikos kapitalo investicijų žemėlapyje.“

„Mūsų „Accenture“ biure Latvijoje kiekvienais metais apsilanko per šimtą IT vadovų iš didžiausių pasaulio kompanijų. Norėtume pristatinėti ne tik „Accenture Riga Liquid Studio“ inovacijų komandos projektus, bet taip pat ir kelių atrinktų kylančių Baltijos šalių kompanijų pasiūlymus, kurie galbūt prasprūdo pro mūsų akis. Mes jau supažindinome keletą startuolių su mūsų klientais „Accenture“ inkubatoriuje. Ar TAVO startuolis turi tai, ko reikia sėkmei? Yra vienintelis būdas išsiaiškinti: rungtis ir užsitarnauti savo vietą „Baltic Startup Brand Ranking 2019“, – kalba M. Jegorovs.

Informaciją apie dalyvavimą, vertinimo kriterijus ir kita rasite čia.