Nevyriausybinė organizacija „Brainwave“ įprastai padeda vaikams, sergantiems smegenų ligomis, ir jų šeimoms. Pandemijos metu, kaip ir daugelis kitų labdaringų organizacijų, ji surinko gerokai mažiau lėšų. Į šią situaciją organizacija pažiūrėjo kūrybiškai. Bendradarbiaudami su skaitmeninio marketingo agentūra „Gen C“ jie pasiūlė žmonėms galimybę ne tik tiesiog aukoti, bet ir šį tą už tai gauti. Net jei tai būtų grynas mėšlas...

Reklamos pradžioje primenamas posakis, kad jei gyvenimas tau duoda citrinų, tu turi iš jų pasigaminti limonadą. Tik šiuo atveju posakis interpretuojamas kitaip, kad jei jau gyvenimas tau siūlo mėšlą, gali jį atitinkamai supakuoti ir parduoti. „Įkvėpta metų, kuriuos visi patyrėte“, – sako produktą pristatantis reklamos herojus.

Ar šis produktas veikia? „Ar veikia kontaktų ribojimas, ar veikia karantinas, ar veikia sienų uždarymas? Kas žino... Bet šiomis dienomis bent žinome, kad šis mėšlas tikrai veikia“, – siūlomą produktą pristato vyras.