2022.11.17 10:02
Atnaujintą logotipą ir 5G skirtą reklamą pristatanti „Bitė“: dar nepraėjo pakankamai laiko, kad galėtume įtvirtinti, kas esame
3M360
FOTO:
Telekomunikacijų bendrovė „Bitė“ naujos kartos internetą 5G pristato ne moksliškai, bet vartotojams artimesne kalba – per meną, sportą ar mylimo aktoriaus lūpomis. „Norime, kad mus matytų labai žmogiškus, todėl kalbame paprastai ir aiškiai. Tačiau tuo pačiu stengiamės eiti mažiau standartiniu keliu, taip pademonstruodami savo įdomesnį požiūrį į žmones ir aktualijas“, – sako „Bitės“ įvaizdžio komunikacijos skyriaus vadovė Daiva Budrikė. Ji primena, kad „Bitės“ prekės ženklo vertės ir pozicijos keitimas įvyko 2019 metų viduryje, todėl dar nepraėjo pakankamai daug laiko įvaizdį įtvirtinti: „Tikiu, kad tai – tik laiko klausimas. Žinome savo stiprybes ir silpnybes – ir su abiejomis stengiamės dirbti.“