A. Tapinas patvirtino, kad startuolio atstovai buvo su juo susisiekę ir jis leido jiems minėti jo atsiliepimą, su sąlygą, jei tai bus tiesiog vardas pavardė tarp kitų klientų atsiliepimų: „Bet čia iš tų dalykų, kai žmonės girdi tai, ką nori girdėti ir joks geras darbas nelieka nenubaustas. Aš čia matau ne savo vardą ir pavardę tarp kitų klientų, matau savo citatas ir dabar atrodo, kad jie nusipirko mano reklaminį veidą“.

„Problema labai paprasta: visiems žmonėms, kurie tai pamatys, atrodys, kad influenceriui sumokėjo. Iš principo nematyčiau nieko blogo, išskyrus tokį faktą, kad aš to niekada gyvenime nedarau. Be to, reikia laikytis to paties kodekso, pagal kurį žurnalistas negali gauti atlyginimo už reklamuojamą prekę. Tą visi žino, kad jei aš kažką pagiriu, tai yra iš mano asmeninės patirties, niekada nėra jokio užmokesčio ir nebus. Todėl tas man nepatiko“, – kalbėjo A. Tapinas.

Netrukus po pokalbio su DELFI, jis informavo, kad susisiekus su startuoliu jie iškart šią reklamą pašalino.

Patys „Skycop“ atstovai taip pat teigė, kad įvyko nesusipratimas. „Praėjusią savaitę sėkmingai išsprendus ir atgavus skrydžio kompensaciją iš gerb. A.Tapino susilaukėme pozityvaus jo pasisakymo mūsų teikiamomis paslaugomis. Susisiekus su Andriumi tiesiogiai, gavome leidimą pasidalinti jo komentaro turiniu savo socialiniame puslapyje. Deja, įvyko nesusikalbėjimas - norėjome pasidalinti A. Tapino komentaru, pats Andrius manė, jog jo pasisakymas bus tik vienas iš daugelio kitų patenkintų klientų. Susisiekus su A. Tapinu pranešimas publikuotas mūsų socialiniuose tinkluose panaikintas“, – paaiškino jie.