Pirmadienį pranešęs, kad po 13 metų palieka darbą telekomunikacijų bendrovėje „Tele 2“, Andrius Baranauskas atskleidžia savo naujus planus: veiklą pradeda jo įkurta reputacijos agentūra „Winning“.

A. Baranausko sprendimas palikti „Tele 2“ daugeliui buvo netikėtas – per savo darbo metus jis tapo gerai žinomu įmonės veidu. Jis pats sako tiesiog supratęs, kad šioje įmonėje jau pasiekė viską, ką galėjo.

„Aš labai aiškiai suprantu, kad tai, ką galėjau pasiekti toje įmonėje, pasiekiau: nelabai sąžininga būtų įmonėje užimti vietą, kur jau kiti žmonės galėtų augti. Tada natūraliai pradedi galvoti, kur gali eiti toliau. Kalbant apie įmones, aš nežinau, ar Lietuvoje yra geresnė darbo vieta komunikacijos žmogui, nei ta pozicija, kurioje aš dirbau „Tele 2“. Tad kaip ir nebūtų prasmės eiti į kitą organizaciją iš geriausios vietos... Dabar noriu padaryti geriausias darbo vietas žmonėms, kurie dirbs pas mane“, – kalbėjo A. Baranauskas.

Kątik įkurtą „Winning“ jis pavadino reputacijos agentūra. Kodėl ne tiesiog komunikacijos?

„Komunikacija yra būdas daryti reputacijai. Juk komunikacija yra bendravimas, o reputacija, kaip aš suprantu, tau padeda arba kenkia, arba ji tau nieko nedaro. Man atrodo, kad „Tele 2“ reputacija jiems padeda, ar „Delfi“ reputacija turbūt „Delfi“ irgi padeda, bet yra daug pavyzdžių, kai reputacija kenkia. Juk, pavyzdžiui, kai kažkokia organizacija tau siūlytų darbą, vertintum ne tik atlyginimą, bet ir kokia tai organizacija. Kartais ta reputacija yra pelnyta, kartais nepelnyta, bet aš noriu padėti verslui taip, kad reputacija padėtų jiems“, – sakė agentūros įkūrėjas.

Nors savo feisbuko paskyroje A. Baranauskas užsiminė, kad jau yra ir agentūros klientų, kol kas jis neatskleidžia, kas jie tokie: „Dar kol kas sutarta tik žodžiu, nes kątik įmonę įsteigėme, bet vėliau atskleisime – tai tik laiko klausimas“.

A. Baranauskas teigė neapsibrėžęs, su kokių sričių verslais ar organizacijomis norėtų dirbti.

„Lietuvos rinka nėra labai didelė ir apsibrėžti, kad dirbsim tik kažkurioj srity, yra toks... Kam apsibrėžti save, kam eiti į bokso ringą užsirišus vieną ranką už nugaros? Turbūt mes galvojame ne tiek apie sritis, kiek apie žmones. Įmonėse iš skirtingų sričių gali būti labai įdomūs žmonės, su kuriais gali būti labai įdomu dirbti ir su kuriais labai daug padaryti, nes tai visada yra abipusis darbas. Nėra taip, kad ateina agentūra ir padaro. Tad jei rasime bendrą požiūrį, chemiją su klientu, visiškai nesvarbu, iš kokios jis srities“, – kalbėjo jis.

Kol kas aišku tik, kad agentūra nedalyvaus telekomunikacijų bendrovių konkursuose – to neleistų A. Baranausko pasirašyta nekonkuravimo sutartis.

A. Baranauskas neatmetė galimybės, kad galbūt ateityje dirbtų ir su politikais, bet tarp jau esančių klientų, pasak jo, jų dabar nėra: „Ar jų nebus po penkių ar dešimt metų – nežinau. Aš šiandien esu startupas, kuris veikia dvidešimt minučių. Pasakyti, ar dirbsiu – nežinau. Manau, su politikais yra ta pati taisyklė: jei tu randi bendrą kalbą, bendrą vaibą, tai gerai, jei ne – ne. Tai visiškai nepriklauso nuo organizacijos, nuo jos dydžio ar kokių kitų dalykų. Jei sutampa požiūris, vertybės, darbo tempas, stilius – tada galima kartu dirbti, nes kitaip iš esmės neįmanoma pasiekti sėkmės“.

Kol kas A. Baranauskas paskelbė, kad su juo kartu jau dirba Roberta Šemetaitė, kiti kol kas yra prisijungę kaip laisvai samdomi darbuotojai. Iki kiek darbuotojų agentūra išaugs, A. Baranauskas nenorėjo prognozuoti: „Neįsivaizduoju, dabar esam kiek daugiau nei dviese, yra keli žmonės, su kuriais esam susitarę – yra freelanceriai, kurie padeda, bet jie dabar turi kitus darbus. Žmonės negali greitai išeiti iš darbo, o aš savo ruožtu negaliu pateikti tokių įsipareigojimų, kad ateik, gal po kelių mėnesių aš užsiauginsiu. Kol kas esu startupas, o čia yra labai paprastas verslas: auga klientų skaičius, auga darbuotojų skaičius. O kaip klientų skaičius augs, matysim“.

Ar jis turi ambicijų išaugti iki didžiausių pagal pajamas ar pardavimus agentūrų ir kaip greitai tai galėtų įvykti? „Neįsivaizduoju, mano tikslas dabar yra ne apie top pozicijas pagal pajamas kalbėti, aš noriu būti geriausias savo klientams. Šitam versle tu pirmiausia dirbi savo klientui. Jei mano klientai sakys, kad jiems čia yra geriausia agentūra – man to užteks. O kai darai darbą gerai, tai iš paskos ateina ir pinigai“, – sakė A. Baranauskas.

M360