Kampaniją, filmuotą Ukrainoje, Kijeve, „Apple“ ausinėms kūrė agentūra „TBWA\Media Arts Lab“. Poros minučių trukmės reklamoje pavadinimu „Bounce“ (liet. atšokimas) vaizduojamas iš pradžių kiek niūrus žmogus, kambaryje svaidantis kamuoliuką. Apsivilkęs kostiumą, į ausis įsidėjęs „AirPods“ ausines ir išėjęs į gatvę jis suvokia, kad pasaulis po kojomis ką tik pasikeitė.

Reklama gana paprasta – miesto gatvėmis naršantis vaikinas atranda galimybę šokinėti visur, kur tik nori. Įdomi detalė – aktorius kone kiekvieną žingsnį atlieka pagal muzikos skambesį.

Nors kampanija buvo nufilmuota spalvotai, galiausiai kūrėjai nusprendė palikti juodai baltą. Tai, anot jų, kuria stipresnį reklamos efektą, be to, padeda perteikti reklamos įkvėpimo šaltinį – 1920 metų filmų kūrėją, Holivudo ikoną ir komediantą Busterį Keatoną.

Reklama įdomi ir tuo, nes viso vaizdo įrašo metu kamera stovi stabiliai, tik aktorius juda sukurtame rėme. Tai vėlgi įkvėpė B. Keatono kūryba, rašo adweek.com.

Aktorius, vaidinantis šioje kampanijoje, yra kilęs iš Prancūzijos. Jis jau turėjo patirties, dirbdamas su tramplinais, tačiau nėra profesionalus akrobatas ar šokėjas. Kūrėjai siekė, kad pagrindinis veikėjas judėtų kuo natūraliau.

Įspūdingiausia reklamos vieta, kai aktorius nukrenta nuo suoliuko ir atsimuša į sieną, esančią už jo, buvo nufilmuota kamerą pakreipus 90 laipsnių kampu. Tai reiškia, kad aktorė, sėdėjusi ant suoliuko, iš tikrųjų gulėjo, o pagrindinis kampanijos veidas galėjo lengvai kristi ant sienos.

Šią reklamą režisavo Oscaras Hudsonas, prieš tai dirbęs muzikinių klipų režisieriumi. 2017 metais jis buvo apdovanotas auksiniu liūtu „Kanų liūtų“ festivalyje.

Dainą, skambėjusią fone, kūrė 21 metų prodiuseris ir autorius Tressellated. Agentūra šią dainą rado „SoundCloud“ ir paprašė leidimo ją panaudoti reklamoje. Nors šis muzikantas yra pakankamai gerai žinomas, „Apple“ daug metų remia kylančius atlikėjus ar kūrėjus, padeda jiems pasiekti platesnę auditoriją. Spėjama, kad ir šiuo atveju atlikėjas turėtų dar labiau išgarsėti.