Dirbtiniu intelektu braižo brandų žemėlapį

Šių metų spalį „Synthesis Consulting Group“ pranešė, kad plečiasi integruodama dvi specializuotas agentūras – tarptautinės komunikacijos agentūrą „Particle PR Agency“ ir „NEAT Digital Solutions Studio“, anksčiau žinotą kaip „VSBL Studio“. G. Užkuraitis pasakojo, kad taip jie siekia sukurti unikalų regionui sprendimą – ekosistemą, kurioje būtų suvienytos konsultacinės, kūrybinės ir plėtros funkcijos.

„Norime, kad vienoje vietoje būtų galima gali išpildyti visą sprendimo kelionę, nuo pačio jo sugalvojimo, verslo strategijos, dizaino iki globalaus jo paleidimo, skaitmeninių produktų ir tt. Kombinuojant skirtingas specialybes gali kurti visai naujo lygio sprendimus, nes tiesiog turi daugiau požiūrio kampų, geriau supranti problemas, matai daugiau skirtingų problemų ir daugiau būdų, kokius sprendimus gali sukurti ir kaip juos panaudoti“, – sakė jis.

Grupei augant didelį vaidmenį atliko ir DI galimybių išnaudojimas.

„Mūsų istorija su DI prasidėjo praėjusiais metais, dar gerokai prieš „ChatGPT“ atsiradimą. Mes nesame nei verslo konsultantai, nei kūrybinė agentūra, bet toje mūsų hibridinėje rolėje visą laiką atsiranda labai skirtingų vidinių resursų – pavyzdžiui, mes turime duomenų mokslininkus, žmones, kurie mėgsta programuoti ir labai anksti įsitraukia į visus kalbos modelius. Dar prieš atsirandant „ChatGPT“ jie mums pradėjo siūlyti, kad juk čia kažkuriuos dalykus darome, galbūt galime pradėti pritaikyti – visą laiką norime pritaikyti kažkokią technologiją savo kasdieniam darbui“, – pasakojo G. Užkuraitis.

Pasak jo, ilgai ieškoję su kuo norėtų pasibandyti, galiausiai jie nusprendė, kad šiais metais norėtų pergalvoti, kaip kuria brandus.

„Tai labai gerai siejasi su mūsų istorija – kai prieš septynerius metus pradėjome veiklą, mes Lietuvoje buvome kaip ir pirmoji strateginė brandingo agentūra. Buvo toks labai įdomus laikas, kai reikia viską išrasti, kai rinkoje kaip ir nėra standarto, kas yra strategija, ką su ja reikia daryti ir kaip ją daryti – čia buvo klausimas tiek rinkai, tiek mums. Mes bandėme rasti atsakymą ir per laiką radome savo požiūrį ir metodą, kaip tai reikia daryti. Dabar supratome, kad atėjo laikas tai sujungti su technologija, pradėjome labai ilgą procesą ir visiškai pakeitėme kaip dirbame su brandais“, – kalbėjo jis.