Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais metais išaugo 48,93% proc. ir sudarė 1,49 mln. eurų. Tiesioginės veiklos pajamos 2021 metais siekė 375 981 eurų ir buvo 40,2 proc. didesnės nei 2020 m., rašoma pranešime žiniasklaidai.

Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50 proc.

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais metais išaugo 48,93% proc. ir sudarė 1,49 mln. eurų. Tiesioginės veiklos pajamos 2021 metais siekė 375 981 eurų ir buvo 40,2 proc. didesnės nei 2020 m.

„Influenceriai.lt“ įkūrėjos ir vadovės Lauros Aleksandravičės teigimu, tokį įmonės veiklos rodiklių augimą lėmė išaugę klientų poreikiai ir padidėjusi agentūros komanda.

„Praėjusių metų rezultatai išties džiuginantys – augo ne tik agentūros pardavimo pajamos, bendrasis pelnas, bet ir komanda. Tai lėmė pandemijos laikotarpiu aktyviau į nuomonės formuotojų reklamą investuojantys prekių ženklai bei dar aktyvesnė nuomonės formuotojų integracija į kitas reklamos priemones. Agentūros grynojo pelno augimas buvo kiek nuosaikesnis, nes investavome į augimą – per praėjusius metus įmonės darbuotojų skaičius padidėjo 40 proc. Vis dėlto, metų pradžioje išsikeltus finansinius tikslus pasiekėme, tad rezultatais esame patenkinti“, – teigia L. Aleksandravičė.

Agentūros vadovė pastebi, jog pandemija privertė prekių ženklus prisitaikyti prie naujos realybės bei pasikeitusių vartotojų įpročių, todėl praėjusiais metais buvo galima stebėti verslų susifokusavimą į e. komerciją ir padidėjusias reklamos investicijas į skaitmeninius sprendimus, šiame kontekste pasitelkiant ir nuomonės formuotojų kanalus.

„Toks posūkis itin naudingas patiems verslams, nes pasitelkiant influencerius e. komercijoje galima tiksliai pamatuoti reklamos efektyvumą, ką padaryti su fizinėmis prekybos vietomis būna gana sudėtinga“, – įsitikinusi „Influenceriai.lt“ vadovė.

Apžvelgdama 2022-ųjų metų pradžią, L. Aleksandravičė teigia, jog šie metai agentūrai ir visai influencerių marketingo rinkai prasidėjo su iššūkiais.

„Metų pradžioje netrūko iššūkių dėl tikriausiai visiems suprantamų priežasčių. Vis dėlto, prasidėjus antram metų ketvirčiui, jau pastebime rinkos stabilizavimąsi – prekių ženklai po truputį sugrįžta prie įprastų savo komunikacijos planų ir nuosekliai tęsia darbus“, – sako agentūros vadovė.

Lyginant su 2020 metų duomenimis, praėjusiais metais pasaulinė influencerių marketingo rinka buvo įvertinta 13,8 milijardų JAV dolerių ir atitinkamai augo 42,27 proc. Tai rodo, jog prekių ženklai kasmet didina biudžetus nuomonės formuotojų komunikacijai ir ji jau tapo tradicine rinkodaros plano dalimi.

„Kalbant apie turinį, nuomonės formuotojai daugiau dėmesio skyrė video turinio kūrybai ir praėję metai buvo gausūs tinklalaidėmis bei Instagram Reels ir TikTok vaizdo įrašais. Ši video tendencija išlieka aktuali ir šiais metais bei yra mėgiama tiek pačių turinio kūrėjų, tiek prekių ženklų“, – priduria L. Aleksandravičė.

„Influenceriai.lt“ yra didžiausia specializuota nuomonės formuotojų rinkodaros agentūra Baltijos šalyse. Savo veiklą agentūra pradėjo 2018 m. Šiuo metu „Influenceriai.lt“ padeda įgyvendinti integruotos komunikacijos projektus tokiems klientams kaip „Lidl Lietuva“, „Aprangos grupė“, „Azeta vaistinė“, „Pieno žvaigždės“, „Vilniaus Pergalė“ bei kitoms tarptautinėms ir Lietuvos įmonėms bei prekių ženklams. Praėjusiais metais „Influenceriai.lt“ pateko į Lietuvos skaitmeninių agentūrų TOP 20.

M360