Per metus „Adnet media“ pajamos paaugo 7 proc. (2017 m. siekė 3,03 mln. eurų), o EBITDA – 107 proc. (2017 m. siekė 105 tūkst. eurų).

„Net ir būdami didžiausi Baltijos šalyse, nesiliaujame toliau augti ir ieškoti naujų galimybių, kurias galėtume pasiūlyti klientams. Šiuo metu mūsų reklama Lietuvoje pasiekia 90 proc. realių interneto vartotojų, naršančių tiek kompiuteriuose, tiek mobiliuosiuose telefonuose: mes galime pasiūlyti geriausius būdus juos pasiekti prekės ženklams, o tinklapiai, su kuriais bendradarbiaujame, džiaugiasi didžiausiu įmanomu reklamos uždarbiu. Augantys rezultatai rodo, kad mūsų klientams tai svarbu ir jie tai vertina“, – sako „Adnet media“ generalinis direktorius Gediminas Blažys.

Tarp tinklapių, su kuriais bendradarbiauja „Adnet media“: Autogidas.lt, Vinted.lt, Draugas.lt, Tamo.lt, Manodienynas.lt, Basketnews.lt ir daug kitų. „Dar vienas mūsų pranašumas rinkoje – per mūsų įrankius reklamą tinklui priklausančiuose tinklapiuose perka „Google“, „Facebook“, „Amazon“ ir kitos didžiosios tarptautinės platformos. Šiuo metu Baltijos šalių rinkoje niekas negali pasiūlyti tokios galimybės“, – pasakoja G. Blažys.

„Adnet media“ kartu su žiniasklaidos lyderiu DELFI yra didžiausios interneto portalų kompanijos Baltijos šalyse „Ekspress Grupp“ dalis. „Adnet media“ turi 18 metų patirtį rinkoje, per metus įgyvendina apie 3 tūkst. kampanijų, dirba su maždaug 700 klientų, reklamą skelbia daugiau nei 250 tinklalapių.