Jaunieji talentai, padedami reklamos profesionalų, ieškos kūrybinio sprendimo reklamos kampanijai, skirtai pritraukti užsienio svečius į Lietuvos pajūrį ne sezono metu. Juos konsultuos garsiausi ir tituluočiausi Lietuvos reklamos vilkai, savo patirtimi besidalijantys ir Reklamos mokykloje „The Atomic Garden Vilnius“.

Šiais metais konkurso dalyviams užduotį formuoja Neringos savivaldybė kartu su Asociacija „Klaipėdos regionas“, atstovaujančia Klaipėdos regiono savivaldybėms.
„Natūralu, kad Lietuvos pajūris aktyviausiai lankomas šiltuoju metų laiku. Vietinis turizmas mūsų regione sparčiai auga, tai sąlyginai prailgina sezoniškumą, tačiau to nepakanka. Turime dar silpną vieningą komunikaciją apie turizmo galimybes užsienio rinkoms. Lietuvoje jau yra puikių sėkmės pavyzdžių, todėl tikiu, kad kūrybingų žmonių dėka bus rasta unikalių ir drąsių pasiūlymų šiam iššūkiui spręsti“, – pranešime žiniasklaidai teigia asociacijos „Klaipėdos regionas“ vykdančioji direktorė Klaudija Kionies.

„Jei paklaustumėte manęs, kokiu metų laiku rinkčiausi atostogauti Neringoje, be jokių abejonių atsakyčiau – rudenį, ir šį pasirinkimą nulemia ne tik mano pomėgis rinkti grybus. Pirmaisiais rudens mėnesiais galime džiaugtis įšilusia jūra, dažnai saulėtais orais, spalvų įvairove, kameriniais renginiais. Ne veltui šį laikotarpį savo susitikimams, seminarams, darbams Neringoje renkasi fotografai, tapytojai, architektai, kino kūrėjai.

Tiek ruduo, tiek pavasaris pats tinkamiausias metas Neringoje stebėti paukščių migraciją. Ypatingų pasiūlymų atostogoms ar trumpam pabėgimui iš miesto Neringoje pažeria kiekvienas metų laikas, tik reikia juos atrasti ir, žinoma, jais pasinaudoti“, – pastebi Neringos savivaldybės meras Darius Jasaitis.
„Džiaugiamės, kad tokiam maratonui neabejingi ir svečiai iš užsienio, tarp kurių – Bruno Ribeiro, reklamos agentūros „MullenLowe London“ kūrybos vadovas, Gabriel Araujo, „Ogilvy Social.Lab Brussels“ pasaulinis kūrybos vadovas, Clare McNally, prekės ženklų strategė, dėstanti Danijos medijų ir žurnalistikos mokykloje (DMJX). Pirmąją renginio dieną savo patirtimi jie dalysis kūrybiškumo konferencijoje, kuri vyks „Švyturys BHouse“ Klaipėdoje“, – pasakoja „The Atomic Garden Vilnius“ vadovas Jordis Šatūnas.
Pasak jo, paskutinę renginio dieną šie profesionalai stebės konkurso dalyvių idėjų pristatymus ir būtent jie išrinks tuos du laiminguosius, nusipelniusius 7700 eurų vertės prizo – stipendijos mokytis šešių mėnesių Reklamos kūrybos kurse.
Geriausios idėjos bus perleistos Neringos savivaldybei ir Asociacijai „Klaipėdos regionas“, kurios pristatys nugalėtojų kampanijos konceptą viešai, kurį įgyvendins reklamos agentūra „Stand UP“.

Jei norite dalyvauti konkurse, sužinoti daugiau ir užsiregistruoti galite čia.

Renginio dalyvius veža „Lietuvos geležinkeliai“.