2018-ieji metai portalui DELFI pažėrė kaip niekada daug naujienų. Partnerystės su stipriausiais Lietuvos ir užsienio turinio partneriais, visą Lietuvą įtraukusios iniciatyvos, ambicingi nauji projektai – visa tai leido dar labiau išauginti skaitytojų ratą ir sustiprėjus žengti į naujus metus.

2018 m. DELFI pradėjo bendradarbiauti su prestižiniu tarptautiniu verslo naujienų portalu „Bloomberg“, turinčiu daugiau nei 2700 žurnalistų ir analitikų 120 pasaulio šalių. Nuo spalio DELFI atsiradus „Bloomberg“ straipsniams jie iškart rado savo ištikimų skaitytojų ratą.

Lengvesnio formato turinio gerbėjus pradžiugino DELFI partnerystė su portalu „Bored Panda“: šis Lietuvoje gimęs startuolis turi daugiau nei 50 milijonų skaitytojų visame pasaulyje, o bendradarbiaujant su DELFI jo turinys tapo pasiekiamas ir skaitomiausiame lietuviškame portale lietuvių kalba.

2018 m. DELFI taip pat pradėjo bendradarbiauti su populiariuoju pokalbių šou „Kitokie pasikalbėjimai“: šio šou tiesioginės transliacijos nuo lapkričio vidurio matomos tik per DELFI TV.

Dar vieną svarbų žingsnį DELFI lapkritį žengė pristatydamas kanalą „Miestai“ ir, siekdamas geriau atspindėti Lietuvos regionų naujienas, sutarė dėl partnerystės su regioninių miestų laikraščiais ir portalais. Šiuo metu šiame kanale yra daugiau nei dešimties Lietuvos miestų naujienos, bet norinčių prisidėti prie šios iniciatyvos įgyvendinimo sąrašas nuolat auga.

Reikšmingu įvykiu ne tik DELFI, bet visai Lietuvai ir jos teisėsaugos sistemai tapo DELFI specialiojo korespondento Dainiaus Sinkevičiaus straipsnių serija „Pravieniškių mafija“, iš kurios vėliau gimė ir šių metų pabaigoje išleista knyga „Pravieniškių mafija. Nerašyti zonos įstatymai“. Straipsniuose ir knygose atskleista pataisos namų realybė tapo akstinu pradėti kalbėti apie būtinus sistemos pokyčius.

Pastarieji metai DELFI buvo ypatingi ir tuo, kad, reaguojant į turinio vartojimo pokyčius, buvo sustiprintos DELFI video ir audio platformos. Kiekvieną mėnesį DELFI TV parodo daugiau nei 150 tiesioginių transliacijų, iš kurių populiariausios – šiais metais pradėtos rodyti „DELFI Dėmesio centre“ su Edmundu Jakilaičiu, „DELFI Diena“ su Arnu Mazėčiu, pokalbių šou „Kitokie pasikalbėjimai“ bei krepšinio transliacijos.

Lapkritį DELFI taip pat atnaujino savo tinklalaidžių (angl. podcasts) platformą „Klausyk“, kurioje galima dar patogiau klausytis svarbiausių dienos naujienų, įdomiausių laidos „DELFI Diena“ ištraukų, krepšinio apžvalgų su Vaidu Čeponiu ir Gediminu Inčiūra, Roko Grajausko NBA naujienų apžvalgų, verslo naujienų „Bloomberg“ savaitės apžvalgų, rinkodaros ir komunikacijos naujienų portalo M360 tinklalaidžių, įgarsintų pasakų, horoskopų, kitų aktualių laidų.

2018 m. DELFI inicijavo visą eilę ambicingų projektų, keičiančių Lietuvos ateitį. Metų pradžioje buvo paskelbtos trys idėjos Lietuvai, gimusios iš dar 2017 m. prasidėjusios iniciatyvos. Šiais metais iniciatyva dar labiau išaugo: ne tik stebima, kaip įgyvendinamos atrinktos idėjos, bet ir renkamos naujos drąsios idėjos Lietuvos miestams. Šiais metais DELFI taip pat organizavo renginį „Geriausia ever pamokų diena“, parodžiusį moksleiviams, kad mokytis yra įdomu, taip pat Lietuvos giminių festivalį ir jau tradicija tampančia akciją „Misija Laplandija“.

Veržlų DELFI komandos darbą atspindi ir rezultatai: 2018 m. DELFI pasiekė didžiausią Lietuvoje, 555 tūkst. kasdienių portalo skaitytojų skaičių, o socialiniame tinkle „Facebook“ DELFI naujienas seka 0,5 mln. vartotojų.

„2018-ieji DELFI tapo tikrais proveržio metais. Nors portalas DELFI jau eilę metų užima tvirtas lyderio pozicijas, didžiuojamės parodę, kad ant laurų niekada nemiegame ir nuolat galvojame, ką dar įdomaus, inovatyvaus, vertingo galime pasiūlyti skaitytojams. Neabejoju, kad ir kitais metais tikrai rasime kuo nustebinti“, – sako DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

DELFI grupei šiuo metu priklauso skaitomiausias kiekvieną dieną naujienu portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.

M360
www.DELFI.lt

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją