Bendrovė sako, kad bet kas, turintis „Google“ paskyrą, nuo šiol galės nemokamai suburti iki 100 žmonių virtualiam, visiškai neribotos trukmės susitikimui. Nors po rugsėjo 30 dienos vaizdo konferencijos trukmė gali būti apribota iki 60 minučių, praneša „The Verge“.

Tačiau „Google“ paskyros reikalavimas yra kiek komplikuotas. Žmonės negalės tiesiog spustelti ant nuorodos ir taip prisijungti prie susitikimo – jie turės būti prisijungę. Tokia tvarka sudaryta tam, kad virtualius susitikimus galėtų geriau valdyti jų šeimininkai ir būtų išvengiama bet kokių įsilaužimų į juos.

„Google“ taip pat pristatys kitas saugos priemones: žmonės, kurie nėra įtraukti į susitikimą kalendorinio kvietimo pagalba, bus automatiškai įleidžiami į „žalią kambarį“, kai jie bandys prisijungti prie susitikimo, ir bus įleidžiami tik tada, kai juos patvirtins susitikimo organizatorius.

Šie apsaugos nustatymai yra „Google“ būdas atskirti savo produktą nuo „Zoom“, kuris pastaraisiais mėnesiais labai stipriai pakilo populiarumo prasme. Padidėjęs dėmesys „Zoom“ atskleidė saugumo problemas, su kuriomis sparčiai išsiplėtusi kompanija susitvarkė. Tačiau panašu, kad „Google“ tikisi, jog dar atsiras nepatikliai žiūrinčių į „Zoom“.

Kalbant apie konferencijų ir susirašinėjimų produktus, „Google“ turi savo pasitikėjimo problemų. „Google Meet“ įgavo tokį pavadinimą tik šio mėnesio pradžioje – prieš tai paslauga vadinosi „Hangouts Meet“. Tai yra „Google“ susirašinėjimo ir vaizdo įrašų įrankių nepalankios istorijos palikimas, kurio bendrovė vis dar bando išvengti.

M360 primena, kad praėjusį penktadienį „Facebook“ taip pat pranešė pristatantys vaizdo konferencijų paslaugą „Messenger Rooms“, kuri leis vartotojams surengti virtualų susitikimą su ne daugiau kaip 50 žmonių iš karto ir neribotam laikui.