Pastaruoju metu visame pasaulyje eskaluojama netikrų naujienų tema – uždavinys, kurį tenka spręsti visoms žiniasklaidos priemonėms. „The New York Times“ parodė, kad tam negailės nei laiko, nei investicijų. Vien daug ką pasako faktas, kad šiai temai skirtos reklamos buvo transliuojamos per televiziją Oskarų įteikimo ceremonijos metu, kai kiekvienas 30 sekundžių eteris, kaip rašo portalas „Vanity Fair", kainuoja tarp 2-2,5 mln. JAV dolerių.

„The New York Times“ atstovai pasakoja, kad reklamos televizijoje jie apskritai nenaudojo nuo 2010 m., o kalbant apie būtent paties prekės ženklo reklamą televizijoje – ji nebuvo rodyta per pastarąjį dešimtmetį. Tačiau dabar, jų nuomone, atėjo metas, kai ypatingai svarbu apie tai kalbėti. „Mes norime parodyti, kad kokybiškai, nepriklausomai žiniasklaidai reikalingi resursai, įsipareigojimai, ekspertinės žinios, ir mums labai svarbu sulaukti visuomenės palaikymo“, - savo sprendimą aiškina jie.

Reklamoje akcentuojama žinutė, kad tiesa dabar svarbi kaip niekada. Ir dar niekada nebuvo taip sunku suprasti, kur iš tikrųjų ta tiesa slypi. Tiesa, kai kurie rinkodaros ekspertai kritikuoja šią rinkodaros kampaniją kaip ne visai aiškią ir kalbančią apie visiems savaime suprantamus dalykus. „Tai tas pats, kaip „Nike“ dabar pradėtų kalbėti apie tai, kaip svarbu būti aktyviems. Juk visi ir taip tai žino“, - portalui „Vanityfair“ sakė rinkodaros ekspertė Suzanne Muchin.