Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2022 vasarį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 702 tūkst., portale „lrytas.lt“ – 501 tūkst., „tv3.lt“ – 479 tūkst., „15min.lt“ – 437 tūkst., „lrt.lt“ – 370 tūkst. realių vartotojų.


2022 m. vasarį Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 29 proc., „lrytas.lt“ – 14 proc., „15min.lt“ – 11 proc., „lrt.lt“ – 10 proc., „tv3.lt“ – 7 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko.

Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2022 m. vasarį surinko 50,5 mln., „lrytas.lt“ – 31,8 mln., „15min.lt“ – 24,6 mln., „tv3.lt“ – 22 mln., „lrt.lt“ – 16,7 mln. apsilankymų.


Vasarį Delfi vartotojas portale vidutiniškai per mėnesį apsilankydavo 36 kartus, portale „lrytas.lt“ – 26 kartus, „15min.lt“ – 19, „tv3.lt“ – 17, „lrt.lt“ – 13 kartų.

„Gyvenant tokiais įtemptais laikais žiniasklaidos vaidmuo visuomenėje yra ypatingai svarbus. Delfi žurnalistai sustiprintomis pajėgomis dirba visą parą, kad žmonės kuo greičiau gautų svarbią, žiniasklaidos profesionalų patikrintą informaciją. Dėkojame visiems skaitytojams, kurie šiuo sunkiu metu pasitiki mūsų redakcija ir darysime viską, kad ir toliau jų nenuviltume“, – sako Delfi vyr. redaktorė Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė.

Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė

Delfi video turinį vasario mėnesį portale žiūrėjo 2.7 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, ang. cookies), „Youtube“ video platformoje – 547 tūkst. vartotojų, „Facebook“ socialiniame tinkle – beveik 857 tūkst. vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – daugiau nei 1 mln. Lietuvos gyventojų.

Primename, kad nuo vasario 28 dienos Delfi taip pat visą parą retransliuoja televizijos kanalą „Ukraina 24“, kuriam medžiagą rengia susivieniję stipriausi Ukrainos žurnalistai. Nuo kovo 3 dienos „Delfi“ ir „Delfi TV“ kiekvieną darbo dieną nuo 13 val. transliuoja laidą „Delfi RU“, kurioje aktualiausios dienos naujienos pranešamos rusų kalba.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos