Kamerose ‒ nauji papildytos realybės efektai

Kol ekranų atsisakymas lieka tolimesniuose planuose, feisbukas pristato naujoves, kuriomis vartotojai gali naudotis jau šiandien. M. Zuckerbergas sako konferencijos kalboje pabrėžė, kad kamera su papildytos realybės funkcijomis tampa visiškai įprastu dalyku. Žmonės jau naudojasi galimybėmis rašyti tekstą ant nuotraukų, pridėti papildomus objektus, ar modifikuoti nuotraukas, naudojantis skaitmeniniais filtrais. „F8” M. Zuckerbergas pristatė susijusią naujieną – kameros efektų platformą, kuri leis geriau išnaudoti papildytos realybės galimybes.

Ši platforma apima du produktus: „Frames Studio“ ir „AR Studio“. Naudojantis „Frame Studio“ galima susikurti skaitmeninius rėmelius profilio nuotraukai arba pritaikyti juos naudojantis naująja „Facebook“ kamera. „AR Studio“ leidžia uždėti kaukes, papildomus efektus, animuotus rėmelius, naudotis kitomis papildytos realybės galimybėmis, ir šios funkcijos prisitaiko prie žmogaus judesių ir aplinkos, jei, pavyzdžiui, papildyta realybe norima naudotis filmuojant gyvus video reportažus.

Nauja virtualios realybės programėlė „Facebook Spaces“, prieinama papildytos realybės akinių „Oculus Rift“ savininkams, leis kartu su draugais patekti į bendrą virtualią aplinką, lyg visi būtumėte viename kambaryje. Būnant virtualioje realybėje bus galima siųsti iš jos draugams 360 laipsnių nuotraukas ar video, ar neišeinant iš virtualios realybės paskambinti draugams į „tikrąjį“ pasaulį ir parodyti, kur jūs šiuo metu esate.

Tikisi atsisakyti ekranų

Pristatydamas virtualios realybės naujienas M. Zuckerbergas atvirai dėstė, kad jos ‒ tik atskiri žingsniai, vedantys link galutinio tikslo. „Mes visi žinome, kur galiausiai norime nueiti. Mes norime akinių, ar net kontaktinių linzių, kurie atrodytų normaliai ir su kuriais jaustumėmės visiškai įprastai, bet jie leistų mums rodyti įvairių rūšių skaitmeninę informaciją ant įvairių paviršių realiame pasaulyje“, ‒ pasakojo jis.

Beje, tai nėra tik „Facebook“ tikslas. Kaip pastebi „BusinessInsider“, to paties siekia ir papildytos realybės akinius kuria ir kitos kompanijos, kaip „Apple“, „Google“, „Microsoft“, „Snap“, startuolis „Magic Leap“. Esminis klausimas, kuriai pirmai pavyks šią technologiją ištobulinti geriausiai.

„Messenger“: draugams ir verslui

„Facebook“ labai nori, kad kuo daugiau laiko praleistumėte „Messenger“ ir juo tvarkytumėtės kone visus įmanomus reikalus. „Messenger“ viceprezidentas Davidas Marcusas sako, kad ši programėlė apjungia dvi esmines funkcijas: tai įrankis bendrauti su draugais ir lyg moderni telefonų knyga, jei jums ko nors reikia iš verslo.

„F8” buvo pristatytos kelios su „Messenger“ susijusios naujienos. JAV pradėta bandyti paieškos „Messenger“ funkcija, kurios vartotojai gali rasti neseniai naudotus „botus“, populiariausias užklausas, ar bet ką, ko jiems reikia. Naujoviški QR kodai leis naudojantis „Messenger“ skanuoti įvairius objektus ir daugiau sužinoti, pavyzdžiui, apie netoliese vykstančius koncertus ar sporto varžybas.

Nauja funkcija „Chat Extensions“ leis įtraukti į pokalbį daugiau žmonių, norinčių aptarti visiems rūpimą temą. Pavyzdžiui, jei jums labai norisi pasidalinti rasta nauja gera daina, galite tai padaryti papasakodami platesniam žmonių ratui, nei tik jūsų feisbuko draugai, kuriems ji irgi galėtų patikti. Šią funkciją jau išmėgina žinomi prekės ženklai kaip „Spotify“, NBA, „Wall Street Journal“ ir kiti.

Taip pat „Messenger“ išplėstos ir dirbtinio intelekto galimybės: jis galės priminti jums apie susitikimą su draugu, arba, jei kalbatės su juo apie galimą susitikimo vietą, ką nors jums pasiūlyti. JAV jau galima naudojantis „Messenger“ užsisakyti maisto ar vykdyti mažos vertės pinigų pervedimus.

Žaidimų mėgėjams „Facebook“ taip pat siūlo persikelti į „Messenger“ ir naudojantis šia programėle pakviesti prisijungti ir draugus.